קריירה בתיווך ושיווק נדל”ן היא קריירה מדהימה, מספקת ומתגמלת. וכמו בכל תחום מתגמל, התחרות מטורפת והופכת לקשה מיום ליום, אך מנגד, העבודה גם הופכת לקלה הרבה יותר למותגים שיודעים לנהל את העסק שלהם ביד רמה. עידן הדיגיטל הביא איתו את הברכות הגדולות ביותר, אך גם את הקללות הגדולות ביותר. במקום להתעסק נטו באנשים, נדל”ן, שיווק ומכירות, מתווך מקצוען מוצא את עצמו מתעסק בהמון דברים מסביב, מה שמוציא אותו מפוקוס ומאיזון. “המסביב” אט אט הופך לחלק הכי חשוב בעסק שלו, אבל לוקח זמן להתרגל. המסביב זה כל מה שקשור בשיווק, דיגיטציה וניהול. התיווך הוא מקצוע מוטה מכירות, ורבים מהעוסקים בענף, עסקו לפני כן במכירות, והעבודה כשכיר במכירות שונה במהות שלה מקריירה בתיווך נדל”ן. כשאתה שכיר ואתה נמצא במערכת משומנת, מי שמנהל ומשווק עבורך זו החברה, וכשאתה מתווך, גם אם אתה במשרד מאוד איכותי ומוביל, היוזמה וההובלה נשארת שלך, לא יזמת? לא הזעת? לא קרעת ת’תחת? תוצאות לא יגיעו. לוקח זמן לבנות תשתית. ועם כל זאת שבקיאות במכירות זה כבר לא הדבר הכי חשוב כבר במקצוע, בא העידן הדיגיטלי ואומר לנו בלי רחמים “מי שלא ידע לנהל את המערכות המורכבות, יבין איך לנהל באמת את הביזנס לא ישרוד”. המתווכים המקצוענים מיד יישרו קו, והחלו לנהל בלית ברירה מערכות מורכבות שגוזלות מהן זמן עכשיו, אך מייצרות הרבה אוויר בהמשך הדרך.
האם יש לכם את יכולות הניהול הנדרשות על מנת להפוך לסוכני על? האם אתם מבינים שלא מספיק להיות איש מכירות מיומן בתחום היום? האם אתם מוכנים לשלם את המחיר בשביל להצליח באחד התחומים המרתקים והמתגמלים במשק?