רשת תיווך - רשתות התיווך המובילות בישראל ואיך בוחרים ביניהן

רשת תיווך – הכירו את רשתות התיווך המובילות ואיך בוחרים ביניהן – רשת ברוקר נדל”ן ורימקס מה ההבדל?

תוכן עניינים

איך תבחרו רשת תיווך עבור מכירה או קנייה של דירה? מה עדיף עבורכם: מתווך שעובד עצמאית או מתווך שהוא חלק מרשת בפריסה ארצית? מי הן רשתות התיווך המובילות בישראל כיום ? במאמר הבא תגלו את התשובות לשאלות הכי בוערות שאנו מקבלים מכם בשוטף:

מהי רשת תיווך ורשתות תיווך ?

לפני שאנחנו צוללים לתוכן בואו נבין את הבסיס: מהי בכלל רשת תיווך ורשתות תיווך, ומהן היתרונות שלהן? 

רשת תיווך היא רשת הפרוסה ברמת המדינה ולפעמים במספר מדינות בעולם ומכילה בתוכה פריסה רחבה של סניפים, נכסים רבים ומעטפת ברמת קשרים, שיתופי פעולה והדרכות למתווכים הבוחרים להיות חלק מהרשת. במקום שהמתווכים יעבדו לבד, הרשת נותנת להם בית שבו יוכלו להתפתח, ללמוד ולהתמקצע על פי שיטת העבודה של רשת התיווך.

אז אם אתם לקוחות שרק רוצים לבחור מתווך וחשוב לכם להעלות את סיכויי הצלחת מכירת הדירה או מציאת הדירה, הן ברמת הפריסה הארצית והן ברמת ההדרכות והליווי הקבוע שהמתווכים של הרשת מקבלים, רשת תיווך בהחלט תיתן לכם מענה מטיב. כמובן שלל לכל רשת סטנדרטים מחמירים מבחינת הדרכות ואיכות ההון האנושי, כמו בכל תחום, תצטרכו לבחון זאת מול המתווכים שהגיעו אליכם ולהתרשם מהם ולעשות את ההשוואות שלכם.

אם אתם מתווכים עצמאיים שעובדים לבד, רצוי שתבינו שבאופן טבעי, רוכשים יעדיפו לקנות נכסים מרשתות ומוכרים יעדיפו יותר רשתות, זו עובדה שלקח לנו מספר שנים לחקור עד שהגענו למסקנות הללו. הלקוחות תמיד יחשבו על המצב הגרוע ביותר שיכול לקרות עם המתווך שזה עתה יצא מביתם וביקש שיחתמו לו על מסמכי הבלעדיות. כאשר ללקוח יש בעיה עם מתווך ברשת, הלקוח יודע שיש לו לאן לפנות ולהתלונן, וזה בלבד שווה הרבה בתהליך מכירת הבלעדיות מול הלקוח, אפשר לומר באופן גורף שלמתווכים ברשתות קל יותר באופן יחסי לייצר עסקאות. האפקט חזק יותר בערים גדולות בהן יש כמות גדולות של מתווכים שמגיעים לפרזנטציות, בערים הקטנות יותר/מועצות, מתווכים עצמאיים איכותיים יכולים בהחלט להתבלט ובמקרים מסוימים גם להיות מובילים בעיר כי אין כמות גדולה של תחרות והסבירות שיכירו את המתווך מהגן של הילדה או מהיכרות מהסופר העירוני המרכזי הוא גדול יותר, ובתיווך נדל”ן אמון זה הנושא החשוב ביותר במפגש עם לקוחות. בערים גדולות יש עשרות סופרים גדולים, עשרות מכוני כושר, יש עשרות עסקים מכל דבר, כך שהחיכוך קטן יותר, בערים הקטנות יש סבירות מאוד גבוהה שנתקל באנשים שמוכרים/ קונים בכל מיני מקומות בעיר.

כאשר לקוח שואל את עצמו “האם לחתום לפלוני נכסים” הוא פשוט חושש שפלוני אלמוני יעלם לו, יסנן אותו “ינעל אותו בחוזה” ופשוט יעשה בו ככל העולה על רוחו. ואת זה אנו כותבים מעשרות סקרים שביצענו על לקוחות אמיתיים, ומאוד קל להגיע לזה, פשוט ראו מה קורה סביבכם. כמובן שאת אותן המחשבות חש גם הקונה, רק שהקונה “מגיע קליל” קצת יותר, כי אין לו באמת התחייבות חוץ מאם וכאשר ירכוש, ישלם את דמי התיווך המקובלים שנסגרו בהסכם התיווך מולו.

האם כדאי לעבוד עם מתווך עצמאי או עם רשת תיווך?

התשובה תלויה בכם; מתווך עצמאי יכול לעשות עבודה נפלאה ולהיות סופר מקצועי עבור כל הצרכים שלכם. רשת תיווך יכולה לתת לכם יותר הרגשה שיש “אבא ואמא” ושאם יהיו בעיות אז הן יטופלו במקצועיות ותהיה לכם אוזן קשת, במקרה של בעיות עם מתווך עצמאי שעובד לבד, לא תהיה אצבע מגשרת. בנוסף לכך, אם אתם מעדיפים פריסה ארצית ותפוצה גבוהה מאוד לנכס שאתם מעוניינים למכור, ואת היכולת לקנות ולמכור נכסים בכל הארץ רשת תיווך איכותית ומתקדמת יכולה לקסום לכם גם מבחינה זו.

היום מבחינה טכנולוגית עם הכלים שקיימים, מתווך מקצוען יוכל לשרת אתכם נאמנה בין אם הוא עובד לבד או חלק מרשת תיווך. אך שוב, אם מסתכלים על רוב השוק במאקרו, רשתות התיווך מתקדמות יותר כי יש להן אמצעים גדולים יותר להשקיע בפיתוח ומחקר וחדשנות. תמיד יש יוצא מן הכלל ואנחנו מכירים מתווכים שעובדים לבד והם מתנהלים אפילו ברמה גבוהה יותר מרשתות, אך הם מאוד נדירים בנוף ובאחוזים הם פחות מ 3%.

האם לעבוד עם מתווך עצמאי או רשת תיווך נדל"ן? משרדי תיווך I אנגלו סכסון I רימקס I רשת ברוקר נדל"ן I מתווכים בדרום I תיווך
האם לעבוד עם מתווך עצמאי או רשת תיווך נדל”ן? משרדי תיווך I אנגלו סכסון I רימקס I רשת ברוקר נדל”ן I מתווכים בדרום I תיווך

למה חשוב לשים לב בבחירת רשת תיווך?

ישנם דברים רבים שיש לבדוק כאשר בוחרים לעבוד עם רשת תיווך. מומלץ לבדוק את המוניטין של הרשת: האם הוא חיובי? מה לקוחות עבר ובהווה אומרים לגבי ההתנהלות מולם? בקשו המלצות נקודתיות מלקוחות מרוצים של אותה הרשת באותו האזור בו אתם מעוניינים למכור או לקנות דירה בעזרת רשת תיווך הנדל”ן.

חשוב לדעת, שבעיות עם שירות או אי שביעות רצון (לעיתים בשל אי הבנה) יכולות להיות עם כל חברה, לכן הדבר הכי חשוב הוא לוודא איך הרשת בחרה לטפל במקרים של אי שביעות רצון, תוכלו לשאול באופן גלוי “אם לא אהיה מרוצה מהשירות, למי אני פונה? “אם ארצה לבטל את השירות כי לא עמדתם בתנאים, מה עושים?”, לרשת תיווך איכותית יהיה מענה של שירות ושימור לקוחות זמין ואמין. במידה שבחרתם לעבוד עם רשת תיווך, מומלץ להשוות בין הרשתות השונות ולבחור את הרשת המתאימה ביותר עבור הצרכים האישיים שלכם.

בחרתם רשת תיווך? מצוין! כעת יש לעשות סינון ברמת המתווך; אומנם לרשת יכול להיות מוניטין טוב והיא יכולה להעשיר את הסוכנים שלה בידע וכלים להצליח, אך לא כל הסוכנים יהיו בהכרח מה שאתם מחפשים. לכן, בחרו לעבוד עם מתווך מקצוען מהרשת, בעל רישיון ועוסק בתיווך כמקצוע; ניסיון בתחום נמדד על יד ניסיון מעשי בשטח בעסקאות בפועל ולא רק בתיאוריה. 

בואו נבין מהן היתרונות והחסרונות בבחירה ברשת תיווך לכם כלקוחות.

איך לבחור רשת תיווך נדל"ן? משרדי תיווך I אנגלו סכסון I רימקס I רשת ברוקר נדל"ן
איך לבחור רשת תיווך נדל”ן? משרדי תיווך I אנגלו סכסון I רימקס I רשת ברוקר נדל”ן

רשת תיווך ורשתות תיווך – למה כן?

כוחה של רשת

כמו שכבר ציינו, לקוחות יכולים להרגיש בטוחים יותר לעבוד עם רשת תיווך כי יש “אבא ואמא” והם מבינים שככל הנראה, הסיכוי שיהיו תקלות או בעיות משמעותיות נמוך יותר, ואם יהיו בעיות, הם יטופלו בצורה טובה יותר מאשר אם היו עובדים עם מתווך עצמאי שאינו חלק מרשת. במ

רבית מהמקרים לרשתות יש הרבה יותר מה להפסיד כי הן מוכרות ברמה ארצית ולעתים עולמית, ולפיכך ישתדלו יותר להוציא את הלקוחות מרוצים.
היות ותיווך נדל”ן הוא מקצוע שמושתת לאורך זמן על מוניטין טוב, לא משתלם לרשתות תיווך איכותיות להרוס את שמן בגלל לקוחות לא מרוצים, למתווך פרטי אין את התפוצה שיש לרשת וההשקעה הכלכלית והאופרציה, לכן אם שמים את המוניטין על כף המאזניים – רשת תיווך נדל”ן תפגע יותר.

סטנדרטים ושיטות עבודה

מתווכים העובדים ברשתות תיווך מחויבים לסטנדרטים מסוימים שמחייבים אותם לעבוד בצורה מסודרת, תקינה ומקצועית שללא עמידה בהם, הם לא יהיו חלק מהרשת. כך לדוגמה: מתווכים שלא מחזיקים ברישיון תיווך פעיל לא יורשו לצאת ולנהל עסקאות בצורה עצמאית בלי רישיון תיווך, מה שקורה לא מעט פעמים.

פריסה נרחבת ונקודות שירות

פריסה ברמת המדינה ולעיתים בעולם – רשת כשמה כן היא פרוסה בחלק או בכל המדינה בה היא פועלת ולפעמים אף בכמה מדינות. לפיכך, אם אתם רוצים לקנות נכס בדימונה, תל אביב או בקריית שמונה, במידה שהרשת פרוסה במיקומים אלו תוכלו לקנות, למכור ולהשקיע בנדל”ן דרך רשת התיווך המתמחים באזורים בהם תרצו לפעול, וזה מייצר נוחות ללקוחות שלא צריכים לחפש רשתות תיווך נדל”ן או מתווך נדל”ן ספציפי לאחר שכבר קיבלו שירות מרשת מסוימת והם נהנו מהשירות.

רשת תיווך – למה לא?

הניסיון משחק תפקיד חשוב ברשתות תיווך – מגייסים הרבה סוכנים אך עם מעט ניסיון

רשתות התיווך ככלל מגייסות מתווכים צעירים, לעיתים כאלו שרק סיימו את מבחן התיווך ואין להם כלל ניסיון בשטח או כאלה שעדיין ממתינים בסבלנות למבחן התיווך ואף לא ניגשו למבחן. מובן שיש מתווכים מצוינים וטובים עם ניסיון מוכח שעובדים ברשתות אלו, אך ככלל, לרוב תרצו בעסקה החשובה בחייכם לעבוד עם מתווך שיש לו ניסיון מוכח בשטח. לכן, אם בחרתם לעבוד עם מתווך שחבר ברשת נדל”ן, יש לבדוק את הניסיון הפרקטי שלו בשטח.

אישי או מערכתי?

מתווך שעובד ברשת תיווך לא תמיד יוכל לתת לכם יחס כמו מתווך עצמאי, יכול להיות שהזמינות שלו תהיה נמוכה יותר, ההתגמשות בתנאים מסויימים תהיה קשיחה יותר משום שהוא כפוף לסטנדרטים של הרשת.
לכן חשוב שתבדקו שתקבלו שירות וזמינות לפני שחתמם על בלעדיות.

רזומה והצלחות

כשאתם בוחרים לעבוד עם מתווך עצמאי אתם יכולים לראות את ההצלחות שלו, הניסיון שלו והוא עומד בפני עצמו, כשאתם עובדים עם רשת תיווך הבחירה שלכם לעיתים תהיה לפי הרזומה של רשת תיווך הנדל”ן כולה ובכך משקל המוניטין האישי של המתווך יורד והוא “מחושב” כחלק מהרשת. זו נקודת כוח למתווך הצעיר שנהנה ממוניטין של רשת מהיום הראשון שלו, לכן לבקש המלצות ברמה אישית, כי בסוף אתם הולכים להתנהל מול המתווך שחתמתם לו על בלעדיות ולא מול מנכ”ל רשת התיווך.

כוח המיקוח יורד

כאשר אתם עובדים עם רשת תיווך, המתווך שעובד אתכם כפוף לכללים ולנהלים של הרשת עם כלל המשמעויות הנלוות לכך, זאת אומרת שיהיו דברים מסוימים שתבקשו ואולי לא תוכלו לקבל, כדאי להבין מה חשוב לכם ולבדוק האם תוכלו לקבל זאת ברשת התיווך אותה תבחרו. אחד הדברים הנפוצים ביותר זו הנחה בעמלת התיווך, ברשתות התיווך בדרך כלל קשה יותר לקבל הנחה מאשר משרד של מתווך בודד שעובד עצמאית או שיש ברשותו סוכנים אך הוא לא חלק מרשת תיווך נדל”ן.

רשת התיווך יכולה לעזור למתווך לגייס לקוחות, לעבוד בצורה מסודרת, לשווק ולפרסם את המתווך בעזרת כל הפלטפורמות של הרשת, ומצד שני מחייבים אותו לעמוד בסטנדרטים שלה, לשלם תשלומים מסוימים ואחוזים מתוך ההכנסות שלו, כמובן שגם במשרד עצמאי מנהל המשרד ידרוש מהסוכנים אחוז מסוים מהעסקאות שהם מבצעים אך באופן כללי ברשתות תיווך הנתח שיישאר לסוכן יהיה נמוך יותר מאשר במשרד עצמאי, לכן המשא ומתן על עמלת התיווך יהיה קשוח יותר, אך שעניין העמלה לא יטריד אתכם, אתם צריכים לבחור את מי שהכי נראה לכם, כי העמלה גם ככה יורדת מהתוצאה אותה סיפק המתווך. 

כשאתם כלקוחות בוחרים לעבוד עם רשת תיווך נדל”ן כנראה שתרצו לעבוד עם המתווכים הטובים ביותר שלה, אלה שיש להם ניסיון בשטח ועשו עסקאות רבות.

4 רשתות התיווך המובילות בישראל

כלקוחות, מדובר כאן בהעדפה אישית שלכם לאחר בדיקה והשיקולים האישיים שלכם, לכל אחד מתאים משהו אחר, בררו מה נכון ומתאים לכם. בואו נכיר את 4 רשתות התיווך המובילות בישראל:

רשת התיווך רימקס

רימקס היא רשת התיווך הגדולה ביותר בישראל והמוכרת ביותר, והמיקוד שלה הוא נדל”ן למגורים, תיווך דירות. ברימקס יש גם מחלקה מסחרית שמטפלת בנכסים מסחריים. הרשת הינה רשת תיווך בינלאומית שהוקמה על ידי דייב וגיל לינגר ויש בה מעל 1,200 חברים בישראל. הרשת פרוסה בכ – 100 משרדים מנהריה עד אילת ובמעל 100 מדינות בעולם. לארצנו היא הגיעה בשנת 1995. הרשת משתמשת בטכנולוגיות המאפשרות לסוכניה לשתף ולאתר נכסים בין כלל הסוכנים. רימקס עושה עבודה טובה מאוד במכירות נדל”ן ובכל הארץ.

רשת התיווך אנגלו סכסון

אנגלו סכסון נוסדה בישראל בשנת 1964 ע”י דייב בלומברג. לרשת התיווך יש מעל 500 סוכנים הפרוסים בכל הארץ בכ – 80 סניפים. הרשת עוסקת בתיווך דירות, קרקעות, נדל”ן מסחרי, חנויות ועוד, וכן מציעה שירותים משלימים ללקוחותיה כמו ייעוץ משכנתאות, השקעות נדל”ן ושירותי ניהול נכסים. הרשת זוכה לאמון גבוה ונחשבת למקצועית ובעלת סטנדרטים גבוהים.

רשת התיווך קלר ויליאמס

קלר וויליאמס היא רשת תיווך בינלאומית הפועלת במעל 45 מדינות. הרשת הוקמה בשנת 1983 ע”י גרי קלר והיא רשת התיווך הגדולה ביותר בעולם, לישראל הרשת הגיעה לפני מספר שנים. פעילים בה כ – 195,000 סוכנים פעילים בכ- 980 משרדים. חזון החברה הוא לדאוג ככל הניתן לסוכנים שלה ולתת להם את התנאים הטובים ביותר.

רשת ברוקר נדל”ן – רשת תיווך ושיווק הנדל”ן המתקדמת והאיכותית בישראל, בדקו לבד

רשת ברוקר נדל”ן הינה רשת תיווך ושיווק נדל”ן איכותית, הרשת הוקמה בשנת 2016 ומאגדת משרדי תיווך עצמאיים ואיכותיים שנבדקו וסוננו בלמעלה מ – 100 נקודות שירות איכותיות בארץ, כל החברים אשר מבצעים שיתופי פעולה ברשת ברוקר נדל”ן, עומדים בסטנדרטים מחמירים של שירות ומקצועיות. רשת ברוקר נדל”ן מחוברת למעל 191 מדינות ברחבי העולם דרך גלובל צ’מבר העולמית ומנהלת את חטיבת שיווק ותיווך הנדל”ן בישראל. ברשת ברוקר נדל”ן פעילות תוכן ענפה אשר כוללת הוצאת ספרים עצמאית “אקזיטים” אשר מתמחה בספרים מתחום הפיננסים והנדל”ן, בקרו בחנות שלנו, פודקאסט, אולפן שידור מיוחד של הרשת בה מנהל הרשת בן סולומון עורך ראיונות מקצועיים עם מומחים מהתחום, מדריכים מקצועיים, כלים ומחשבונים, הדרכות על מערכות נדל”ן, ערוץ טלוויזיה ברשת האינטרנט, הופעות בקשת 12, ערוץ 13, ערוץ 9, רדיו תל אביב, רדיו דרום, ועסקאות שאנו מבצעים בכל הארץ המתפרסמות בזירות הכלכליות המובילות בישראל, גלובס, כלכליסט, דה מרקר, וואלה נדל”ן.

הסטנדרטים בהם רשת תיווך הנדל”ן והשיווק ברוקר נדל”ן מודדת את החברים בה הם לפי הפרמטרים הבאים: ניסיון מוכח בתחום, כולם עוסקים מורשים, בעלי רישיונות תיווך, ניסיון מוכח של עסקאות שרשת ברוקר נדל”ן בודקת, החברים מוכרחים לעבוד עם תוכנות וטכנולוגיות מתקדמות, כל סוכני ברוקר עובדים במשרה מלאה בתחום שבידם רישיונות תיווך בתוקף בשביל להבטיח לכם זמינות מירבית ולא “חצי כוח”, החברים עוברים השתלמויות באופן קבוע, והרשת אחראית שלקוחותיה יקבלו את השירות הטוב ביותר הניתן. ברשת ברוקר נדל”ן מופעל קו מיוחד עבור פניות ציבור עם זמינות מירבית, כך שהלקוח הוא בהחלט במרכז.

היתרון הגדול ברשת ברוקר נדל”ן זה שהחברים בה כבר “עברו סינון משמעותי”, כולם הגיעו מהמלצות בלבד ועם ניסיון מוכח ורזומה, אז לכם נותר רק לבחור את הטובים ביותר עבורכם ואנחנו נדאג לשירות.

רשתות תיווך הנדל"ן המובילות בישראל I איך לבחור רשת תיווך נדל"ן? משרדי תיווך I אנגלו סכסון I רימקס I רשת ברוקר נדל"ן
רשתות תיווך הנדל”ן המובילות בישראל I איך לבחור רשת תיווך נדל”ן? משרדי תיווך I אנגלו סכסון I רימקס I רשת ברוקר נדל”ן

לסיכום

כפי שאתם יכולים לראות, לכל רשת תיווך יש את החוזקות שלה. לחלק מרשתות התיווך יש יכולות טכנולוגיות מתקדמות וגישה למידע רב ערך, לאחרות מנגנוני שיתופי פעולה יעילים בין הסוכנים, לאחרות סטנדרטים גבוהים ועוד. תתחילו את הבדיקות שלכם באתר רשת התיווך שמעניינת אתכם, איך האתר נראה? מה הוא נותן? במידה ואתם מוכרים דירה בכל מקום בארץ ואתם רוצים רשת תיווך מסוימת, אתם תראו לבד מהו הסיכוי שרוכשים יגיעו מאתר מסוים שנכנסתם אליו, האם אתם כרוכשים הייתם משאירים פרטים באתר?

בבואכם לבחור רשת תיווך בתור לקוחות וגם בתור מתווכים, קודם כל בררו ובדקו עם עצמכם מה חשוב לכם, מה כל רשת נותנת לכם, מהו המוניטין של כל רשת? איזה מנגנון שירות הרשת מפעילה? וכמובן בדיקות נוספות החשובות לכם וכך תוכלו לגלות מי הרשת שאיתה תצאו לדרך.

רוצים לקבל מידע מעניין על נדל”ן ששווה הרבה כסף?

הצטרפו לעשרות אלפי חברות וחברים שנחשפים למגזין שלנו, הירשמו עכשיו:

השאירו פרטים מלאים:

תגיות:
אולי גם אלו יעניינו אותך...

רוצים לקבל מידע מעניין על נדל”ן ששווה הרבה כסף?

הצטרפו לעשרות אלפי חברות וחברים שנחשפים למגזין שלנו, הירשמו עכשיו:

עלו לאחרונה…

צפו בכל המאמרים שעלו ממש לאחרונה

עסקאות נדל"ן - סיכום שנת 2023 - דירות חדשות ודירות יד שנייה I רשת ברוקר נדל"ן

עסקאות נדל”ן – סיכום שנת 2023 – דירות חדשות ודירות יד שנייה I רשת ברוקר נדל”ן

מדד תשומות הבנייה מה היה השינוי בחודש ינואר 2024

מדד תשומות הבנייה – מה היה השינוי בחודש ינואר 2024? רשת ברוקר נדל”ן

מדד מחירי הדירות מה היה השינוי בין נובמבר לדצמבר 2023

מדד מחירי הדירות – מה היה השינוי בין נובמבר לדצמבר 2023? רשת ברוקר נדל”ן

סקירת ענף הנדל"ן למגורים - רבעון שלישי של 2023 I רשת ברוקר נדל"ן

סקירת ענף הנדל”ן למגורים – רבעון שלישי של 2023 I רשת ברוקר נדל”ן

"דירה ב-800 אלף שקל": האם "תוכנית הנדל"ן של ישראל" תצליח להוזיל את מחירי הדיור?

“דירה ב-800 אלף שקל”: האם “תוכנית הנדל”ן של ישראל” תצליח להוזיל את מחירי הדיור?

עסקאות נדל"ן דירות חדשות ספטמבר נובמבר 2023

עסקאות נדל”ן – דירות חדשות – ספטמבר-נובמבר 2023 I רשת ברוקר נדל”ן

כתבות נוספות שגולשים אהבו...
error: אזור מורשה רשת ברוקר

מחשבון תחשיב רכישה

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

מחשבון הון עצמי

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

מחשבון משכנתא

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

מחשבון תשואה

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

מחשבון מס רכישה

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

רוצים לקבל מידע מעניין על נדל"ן ששווה הרבה כסף?

הצטרפו לעשרות אלפי חברות וחברים שנחשפים למגזין שלנו, הירשמו עכשיו:

הברוקר עדיין לא חידש את רשיונו...

בודק נתונים...

ברוקר מאומת - בטוח לעשות עסקה!