אמנת שירות

ברשת ברוקר נדל"ן

האחריות שלנו היא לספק לכם את השירות הטוב ביותר.
את אמנת השירות שלנו ניסחנו יחד עם הלקוחות שלנו לאורך השנים.
ראינו מה בדיוק נחוץ להם, מה יכול לספק להם שקט ואורך רוח, מה יכול להעניק להם ביטחון באחד התהליכים המורכבים בחיים ובנינו את “אמנת שירות ברוקר”,
קוד אתי שכל סניפי ברוקר חתומים עליו.

יושרה ושקיפות

יושרה מקצועית ושקיפות היא נר לרגלינו, ולא כסיסמה, ברשת ברוקר אנו עושים באמת כל מה שניתן בשביל לשקף עבורכם את תהליך העסקה על הצד הטוב ביותר.

ניסיון

ניסיון - בברוקר הסניפים עם עתירי ניסיון עסקי עשיר בתחום התיווך והשיווק בנדל"ן, בממוצע חברי ברוקר הם - 4 שנים במקצוע עם חובת ניסיון של מינימום 3 שנים, לא מקבלים חברים שהם פחות מ - 3 שנים בתחום עם ניסיון מוכח.

שירות מנצח

שירות - ברשת ברוקר אתם לב העסק, לכן נעשה הכל בשביל שתצאו מרוצים מכל עסקה, ומכל חיבור. בנדל"ן זה קודם כל אנשים, ואם אתם מרוצים, מבחינתנו הגשמנו את היעוד שלנו בלשרת אתכם בצורה הטובה ביותר.

שיווק ופרסום

לרשת ברוקר חשיפה אדירה ובכל אמצעי התקשורת והדיגיטאל - רדיו, טלוויזיה, הרצאות, כנסים, סדנאות, רשתות הספרים סטימצקי וצומת ספרים, שלטי חוצות, מנועי חיפוש מובילים(גוגל/יוטיוב), כרטיסי ביקור דיגיטליים ועוד עשרות פלטפורמות.

שיתופי פעולה

שיתוף פעולה עם מתווכים מקומיים וברמה הארצית עם רשת ברוקר - אנו ברשת ברוקר מאמינים שאם לקוח מוכר/רוכש בחרו בנו, האחריות הגדולה למצוא עבורם את אשר חיפשו מצריכה מאתנו להפעיל את כל הכלים העומדים לרשותנו בשביל לספק תוצאות, לכן אנו מתחייבים לשתף פעולה עם קולגות ומתווכים

סטנדרט של מצויינות

הרשת - רשת ברוקר היא רשת אשר מאגדת משרדי תיווך עצמאים ואיכותיים מכל הארץ, אשר עומדים בסטנדרטים מאוד גבוהים של שירות, מקצועיות ותוצאות בשטח. כל חברי ברוקר הם משרדים שמעסיקים סוכנים שעובדים במשרה מלאה בלבד, מה שמבטיח זמינות ולא שירות "על הדרך".

חטיבות מקצועיות

חטיבות מקצועיות - בברוקר לכל נושא יש מומחים שמנהלים אותו: ענף משכנתאות, מיסוי, משפט מקרקעין, נדל"ן חו"ל, כך שאין מצב שתתקילו את הברוקר שמטפל בכם בשאלה מסוימת שלא יהיה עליה פתרון יצירתי ואיכותי תוך כמה רגעים.

שקיפות בתשלום

שקיפות בתשלום - אנחנו מבינים כמה נושא זה יכול להיות רגיש לכן אנו מוודאים עם הברוקרים שלנו שהלקוחות מודעים לתשלום ובצורה הכי גלויה שיש, בלי כוכביות ובלי הסתרות, הכל תדעו מראש.

טכנולוגיה וחדשנות

טכנולוגיה וחדשנות - רשת ברוקר היא הרשת המתקדמת ביותר בישראל, ברמת הטכנולוגיה וברמת חניכת הסניפים. לרשת ברוקר אפליקציה ייחודית עם בינה מלאכותית, ובלחיצת כפתור כל הסניפים ברשת, מאילת ועד מטולה יראו את הנכס שלכם, ובאותה הדרך אנו גם נמצא עבורכם את הנכס המבוקש, אנו פה בשביל להקדים, אנו פה בשביל להוביל.

מחלקת גישור ברוקר

מחלקת גישור בברוקר - לא משנה מה קרה עם אותו ברוקר שטיפל בכם, אם חלילה ישנה בעיה שמתעוררת, סכסוך שצף, אנו פה להקשיב בשפה גישורית, נעימה ומקדמת בשביל לייצר פתרון שטוב לכל הצדדים, אנו פה בשביל להקשיב לכם באמת.

0%
לקוחות מרוצים
אנו מוכרים בבלעדיות 90.2%

למעבר לאמנת שירות ברוקר המפורטת יותר

error: אזור מורשה רשת ברוקר

מחשבון תחשיב רכישה

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

מחשבון הון עצמי

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

מחשבון משכנתא

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

מחשבון תשואה

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

מחשבון מס רכישה

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

רוצים לקבל מידע מעניין על נדל"ן ששווה הרבה כסף?

הצטרפו לעשרות אלפי חברות וחברים שנחשפים למגזין שלנו, הירשמו עכשיו:

הברוקר עדיין לא חידש את רשיונו...

בודק נתונים...

ברוקר מאומת - בטוח לעשות עסקה!