צוות המחקר שלנו סקר את לוחות הנדל”ן המובילים ע”פ קריטריונים אובייקטיבים: מספר כניסות לאתר וזמן שהייה ממוצע של גולש באתר ומצא מהו לוח הנדל”ן בו תקבלו כמוכרים את מירב החשיפה לנכס שלכם. התוצאות שלהם מוגשות להנאתכם במאמר זה. האתרים שנסקרו הם: יד 2, מדלן, קומו, onmap והומלס.
מהו האתר עם מספר הכניסות הגדול ביותר?
את הרשימה שלנו מוביל אתר יד 2 עם 12.7 מיליון כניסות בחודש. לאחריו מדלן עם 1.3 מיליון כניסות, קומו עם 838 אלף כניסות, הומלס עם 672 אלף כניסות ו onmap עם 130 אלף כניסות. נציג עבורכם את הנתונים בטבלה שיהיה יותר קל לעיניים לקלוט את המספרים והשוואה הברורה ביניהם.
אתר | מספר כניסות |
יד 2 | 12.7 מיליון |
מדלן | 1.3 מיליון |
קומו | 838 אלף |
הומלס | 672 אלף |
onmap | 130 אלף |
חשוב לציין שאתרים כמו יד 2, הומלס, קומו הם אתרי לוחות שמכילים גם לוחות רכבים, יד שנייה ולא רק נדל”ן, ואילו אתרים כמו מדלן, ו onmap ממוקדים רק בנדל”ן, אז תקבלו אמנם יותר חשיפה של גולשים פוטנציאליים באתרים הראשונים אך לא בהכרח כולם יחפשו נדל”ן.
ומה לגבי האתרים עם זמן השהייה הארוך ביותר?
אתר יד 2 גם כאן מוביל את הרשימה עם זמן שהייה ממוצע של 8 דקות באתר. מדלן אחריו עם 4:52 דקות, Onmap עם 4:13 דקות, קומו עם 4:03 דקות והומלס עם 3:03 דקות. אתרים שבהם זמן השהייה ארוך יותר הם אתרים שהסיכוי שקונה פוטנציאלי יראה את המודעה שלכם הוא גדול יותר. גם כאן חשוב לסייג כמו בדוגמה עם מספר הכניסות לאתר ולומר שאתרי הלוחות: יד 2, הומלס וקומו מכילים מידע נוסף שהוא לא רק נדל”ני. נציג עבורכם את הנתונים בטבלה שיהיה יותר קל לעיניים לקלוט את המספרים והשוואה הברורה ביניהם.
אתר | זמן שהייה ממוצע באתר |
יד 2 | 8 דקות |
מדלן | 4:52 דקות |
onmap | 4:13 דקות |
קומו | 4:03 דקות |
הומלס | 3:03 דקות |
אז מה המסקנה? כמוכרים אתם רוצים להגיע למקסימום חשיפה של הנכס שלכם ולהגיע לכמה שיותר עיניים של קונים פוטנציאליים. שימוש במגוון הלוחות בנוסף לדרכי פרסום נוספות וידיעה איפה אפשר וכדאי לפרסם את הנכס שלכם בחינם יכולים לעזור לכם. מה שהנתונים כאן יכולים לתת לכם היא ידיעה שתעזור לכם לקבל החלטה היכן אתם מרכזים את מירב המשאבים שלכם. בהצלחה.
מעוניינים למכור את הנכס שלכם? ברשת ברוקר נדל”ן אנו מלווים מוכרי נכסים מכל הארץ. יש לנו מומחי נדל”ן הפרוסים ממטולה ועד אילת. מוזמנים לדבר איתנו.