השקעות נדלן בדימונה עוגנים מרכזיים בעיר

השקעות נדל”ן בדימונה – עוגנים מרכזיים בעיר

תוכן עניינים

אילו חנויות אפשר למצוא במרכז דמרי סנטר החדש שנחנך בדימונה? מה המחיר למטר? האם עתיד ההייטק והסטארטאפים נמצא בכלל במדבר? מה גודלו של אגם דימונה? ואיפה ניתן למצוא “נווה קניות” באמצע המדבר? את התשובות לכל השאלות ועוד תקבלו במאמר הבא ונתחיל מלהכיר את “נווה הקניות” שבאמצע המדבר.

“נווה קניות” באמצע המדבר

ממש לפני שמגיעים לדימונה אפשר לראות מרכז מסחרי גדול ומרשים, המרכז נקרא קניון פרץ סנטר כמו “נווה קניות” באמצע המדבר. המרכז מכיל חנויות ורשתות מוכרות, מתחמי אוכל וחנייה גדולה ופתוחה בחינם והוא מהווה מקום תעסוקה לתושבי דימונה ומשמש כנקודת עצירה להתרעננות לנוסעים בכביש 25 – כביש הערבה לאילת.

אגם באמצע המדבר – הכירו את אגם דימונה

אגם באמצע המדבר? מסתבר שכן! בעיר דימונה נבנה אגם מלאכותי בשנת 2015 בגודל מעל 10 דונמים. זהו מראה מרהיב לראות ירוק ומים באמצע המדבר. מתחשק לכם ללכת? לרוץ? לרכב על אופניים? לשחק? כל התשובות נכונות? בסביבתו של האגם יש לכם שבילי הליכה, גן משחקים עם נגישות גם לבעלי מוגבלויות, פסלי משחק, האתר כולו מונגש לכיסאות גלגלים וכן מעקות למי שמתקשה בהליכה שאלו דברים לא מובנים מאליהם בכלל.

לא הסתפקו בהנגשה זו ובבנייה מיוחדת באמצעות אבני הריצוף מחוספסות חשבו על לקויי ראייה משום שהן עוזרות להם לשים לב לעיקולים בשבילי ההליכה. חובבי צפרות? באגם יש ציפורים רבות שמגיעות לקונן בו, מרתק לראות. וכדי לתת עוד יותר תחושה של “ים” או “אגם” תמצאו בו גם דגים מסוגים שונים. האגם גם משמש למופעים ומכיל אמפי עם 2,500 מקומות ישיבה, לפעם הבאה שתרצו “להרים” ולבלות. מצורף כאן למטה סרטון קצר של אגם דימונה שצילמנו בשטח.

אגם דימונה

פארק האקסטרים הענק החדש סמוך לאגם דימונה

דימונה הייתה השם הראשון שעלה לכם לראש שאמרנו פארק אקסטרים ענק? אם כן (וגם אם לא) תשמחו לגלות שסמוך לאגם דימונה נפתח פארק אקסטרים גדול ומרשים שמתאים לחובבי טיפוס (רשת מתחמי הטיפוס Iclimb הידועה מנהלת אותו) ומכיל בין היתר: גשרים תלויים באוויר, אומגה, מתקן בנג’י-דרופ לקפיצה חופשית לאמיצים,  נדנדה ענקית, סלעי “בולדר” לטיפוס חופשי למשוגעי הטיפוס, נדנדת “סווינג” חשמלית, לולאות ועוד.

פארק אקסטרים ענק סמוך לאגם דימונה
פארק אקסטרים ענק סמוך לאגם דימונה

פארק אקסטרים לסקייטרים

הסקייטפארק בשכונת ממשית נפתח. המתחם נבנה על ידי פועלים סקייטרים מארה”ב, מקסיקו וגרמניה בעלות של 10 מיליון ש”ח. המתחם מתאים לכל הרמות וייתקיימו בו חוגים ופעילויות לבני ובנות נוער.

סקייטפארק שכונת ממשית בדימונה
סקייטפארק שכונת ממשית בדימונה

להפוך לנינג’ה בדימונה

B- Ninja – מתחם נינג’ה הוקם בשכונת השחר בדימונה בתוך מתנ”ס השחר, במתחם קירות טיפוס ומתקני נינג’ה בדרגות קושי שונות ויש בו חוגים לילדי כיתות א’ עד ו’. בעתיד המתחם יהיה פתוח גם לגילאי נוער ובוגרים. מחפשים להעסיק את הילדים? ניתן למצוא במתחם פארק שעשועים לילדים שיעסיק את הילדים שלכם (וגם אתכם) שעות נוספות וכולל חוגים ומלא פעילויות לקטנים ולגדולים.

הקאנטרי קלאב של דימונה

בשנת 2018 נפתח מתחם הקאנטרי בדימונה. הקאנטרי כולל כל מה שדרוש: בריכה מקורה, חדר כושר, חדרי חוגים, ג’ימבורי ואזור ספא (ג’קוזי וסאונה). בחודשי הקיץ אפשר להתרענן בבריכה החיצונית, גם הפעוטות שלכם יוכלו לשכשך בבריכה הפעוטות, לחובבי הכדורגל בינינו (שחקנים וצופים) יש מגרשי כדורגל ותוכלו להפגין את היכולות האוויריות שלכם בכדורעף חופים. במקום מתקיימים אירועים גם לילדים וגם בני נוער.

קאנטרי קלאב דימונה
קאנטרי קלאב דימונה

אצטדיון הכדורגל העירוני של דימונה

אצטדיון הכדורגל העירוני – מקום מושבם של מועדון ספורט דימונה ומכבי דימונה עם 1,140 מקומות ישיבה. בני נוער? יש לכם מגרש סינטטי לאימונים ומשחקים במיוחד עבורכם יוכלו לצפות בכם עד 500 צופים. התכנון העתידי הוא להקים אצטדיון חדש שיכיל עד 6,000 מקומות. 

מגרש כדורגל קאנטרי גול בקאנטרי קלאב דימונה
מגרש כדורגל קאנטרי גול בקאנטרי קלאב דימונה

NetGev – חלל עבודה מתקדם וחדשני בדימונה

מחפשים חלל עבודה משותף חדשני? יש כזה בדימונה. הוא נקרא NETGEV שהוא רשת של מרחבי עבודה משותפים עם 3 סניפים בישראל: ערד, חורה ודימונה. המיזם הוא ללא מטרות רווח. המקום מתאים ליזמים, ולמעוניינים לקבל הכשרות, קורסים, וליהנות מהרצאות, הדרכות והשמה למקצועות העתיד בטכנולוגיה ובחדשנות. מי מכם שמחפש ליווי אישי ומנטורינג בהחלט תוכלו לקבל זאת במקום. מי השותפים למיזם? בין השותפים אפשר למצוא את אשכול נגב מזרחי, המשרד לשוויון חברתי, Cisco Systems, מרכז לאודר לתעסוקה, עמותת ארץ עיר, JNF והרשויות המקומיות דימונה, ערד וחורה.

כל האבזור והנוחות במקום אחד – במקום יש אינטרנט מהיר, חדרי ישיבות, משרדים מאובזרים, מטבח משותף, לאונג’ אירוח ומערכות לקיום פגישות מרחוק (TELEPRESENCE).  למיזם יש 96 עמדות עבודה, 3 סניפים, 42 יזמים ברשת, 1,526 השתתפו באירועים ו 262 בוגרי קורסים.

המרכז החדש של NETGEV נמצא בהקמה. הוא יתפרס על פני שטח של 14 דונם ויכיל:

*מתחם עבודה עם מעל 20 משרדים בגדלים שונים עבור עסקים וחברות טכנולוגיות.

*חלל עבודה משותף עם 40 עמדות עבודה אישיות.

* 6 חדרי ישיבות בגדלים שונים.

* 4 כיתות הכשרה מצוידות היטב לקיום הכשרות מקצועיות, קורסים וסדנאות לתעסוקת העתיד (לדוגמא: הכשרות לפיתוח תוכנה, שיווק דיגיטלי, עיצוב ממשק וחווית משתמש ועוד..)

* אודיטוריום רחב ידיים לקיום כנסים וועידות עסקיות.

* חממה טכנולוגית לפיתוח סטארטאפים בתחום התעשייה החכמה (4.0).

* מרכז צעירים.

*חברת פיתוח תוכנה גדולה עתידה לפתוח שלוחה מקומית ולהעסיק מעל ל- 50 אנשי תוכנה.

*שלוחה מקומית של המעוף לקידום ופיתוח עסקים ויזמות.

מרכז להב”ה לצמצום הפערים הדיגיטליים בעיר דימונה

מרכז להב”ה שפועל בעיר מסייע לצמצום פערים דיגיטליים בכל שכבות הגילאים. ההכשרות הן בחינם וביניהן ניתן למצוא קורסים על: אופיס, אקסל ופאוואר פוינט, גרפיקה, קורסים והעשרות לילדים.

מרכז הצעירים של העיר דימונה

במרכז הצעירים של דימונה תוכלו להנות ממופעים, הפנינגים והרצאות. יש לכם חוש חברתי ורוח התנדבות? תוכלו בהחלט לעשות זאת בעיר. רוכשי מחיר למשתכן? המרכז יסייע לכם בקליטה וילווה אתכם .המרכז פועל באופן הדוק עם גופים נוספים בעיר ביניהם המתנ”ס העירוני, הספרייה העירונית, המרכז לגיל הרך ועוד כדי לתת מעטפת קהילתית רחבה ככל הניתן לצעירים ומשפחות בעיר.

מרכז דמרי סנטר החדש בדימונה – “הקניון השקוף”

מרכז מסחרי חדש בדימונה – בעיר נפתח מרכז מסחרי בשם דמרי סנטר דימונה.

בין החנויות והמתחמים שנפתחו ניתן למצוא את: גלידה גולדה, מזרחי טפחות, ביטוח לאומי, מקס סטוק – 1000 מ”ר, שוקה בעיר, הקצב, עידן 2000, מחסני חשמל, פוט לוקר, פוקס הום, פוקס, ספידוג, אנדרו אקספרס, סופר פארם ומאפה נאמן. לפי תשאול שערכנו בשטח של זכיין במתחם , המחירים לשכירות של חנות לחודש הם:  145 ש”ח למטר, 25 ש”ח דמי ניהול. המתחם מציע כ-40 חנויות, הכוללות בתי קפה, מסעדות, חנויות אופנה וצעצועים. צריכים משרד? המתחם מציע משרדים להשכרה וכולל חניה עילית ותחתית. דמרי סנטר משתרע על שטח של כ-22 דונם וממוקם במרכז העיר דימונה.

בסרטון כאן למטה שצילמנו בשטח ניתן לראות את שלב העבודה וההקמה של מתחם דמרי סנטר.

מרכז מסחרי דמרי סנטר דימונה בשלב העבודות וההקמה

רוצים לדעת הרבה יותר על הדרום ודימונה? רכשו את הספר שלנו “השקעות נדל”ן בדרום” וגלו מידע ששווה לכם מאות אלפי שקלים. *לחצו כאן למעבר לחנות*

רוצים לקבל מידע מעניין על נדל”ן ששווה הרבה כסף?

הצטרפו לעשרות אלפי חברות וחברים שנחשפים למגזין שלנו, הירשמו עכשיו:

השאירו פרטים מלאים:

תגיות:
אולי גם אלו יעניינו אותך...

רוצים לקבל מידע מעניין על נדל”ן ששווה הרבה כסף?

הצטרפו לעשרות אלפי חברות וחברים שנחשפים למגזין שלנו, הירשמו עכשיו:

עלו לאחרונה…

צפו בכל המאמרים שעלו ממש לאחרונה

עסקאות נדל"ן - סיכום שנת 2023 - דירות חדשות ודירות יד שנייה I רשת ברוקר נדל"ן

עסקאות נדל”ן – סיכום שנת 2023 – דירות חדשות ודירות יד שנייה I רשת ברוקר נדל”ן

מדד תשומות הבנייה מה היה השינוי בחודש ינואר 2024

מדד תשומות הבנייה – מה היה השינוי בחודש ינואר 2024? רשת ברוקר נדל”ן

מדד מחירי הדירות מה היה השינוי בין נובמבר לדצמבר 2023

מדד מחירי הדירות – מה היה השינוי בין נובמבר לדצמבר 2023? רשת ברוקר נדל”ן

סקירת ענף הנדל"ן למגורים - רבעון שלישי של 2023 I רשת ברוקר נדל"ן

סקירת ענף הנדל”ן למגורים – רבעון שלישי של 2023 I רשת ברוקר נדל”ן

"דירה ב-800 אלף שקל": האם "תוכנית הנדל"ן של ישראל" תצליח להוזיל את מחירי הדיור?

“דירה ב-800 אלף שקל”: האם “תוכנית הנדל”ן של ישראל” תצליח להוזיל את מחירי הדיור?

עסקאות נדל"ן דירות חדשות ספטמבר נובמבר 2023

עסקאות נדל”ן – דירות חדשות – ספטמבר-נובמבר 2023 I רשת ברוקר נדל”ן

כתבות נוספות שגולשים אהבו...
error: אזור מורשה רשת ברוקר

מחשבון תחשיב רכישה

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

מחשבון הון עצמי

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

מחשבון משכנתא

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

מחשבון תשואה

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

מחשבון מס רכישה

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

רוצים לקבל מידע מעניין על נדל"ן ששווה הרבה כסף?

הצטרפו לעשרות אלפי חברות וחברים שנחשפים למגזין שלנו, הירשמו עכשיו:

הברוקר עדיין לא חידש את רשיונו...

בודק נתונים...

ברוקר מאומת - בטוח לעשות עסקה!