איתי בר שם

איתי בר שם

איתי בר-שם, בן 34 מכרמיאל, נשוי+1. 
בעלים, יועץ נדל”ן ומשכנתאות, בעל תו איכות ברוקר- ברוקר נדל”ן ישראל.

את דרכי בתחום הנדל”ן התחלתי בשנת 2013 בבית הספר למקצועות הנדל”ן של רשת התיווך הבינלאומית REMAX ישראל. כסוכן ברשת הגעתי להישגים רבים, השתייכתי למועדוני הזהב של הרשת וזכיתי להוקרה והערכה רבה מבכירי הרשת והסוכנים. בשנתי האחרונה כסוכן ברשת הייתה לי הזכות לעסוק בליווי ואימון סוכנים חדשים ולסייע להם בתחילת דרכם.

כמו כן העברתי הדרכות ושיעורים רבים לסוכנים במשרד. במסגרת עבודתי ברשת רימקס, קיבלתי ערכים טובים והמון כלים יעילים ומקצועיים שאפשרו לי להתפתח, ללמוד ולהתמקצע בתחום. לאחר 5 שנים, החלטתי לצאת לדרך עצמאית ולפתוח משרד משלי שבו אוכל לספק ללקוחותיי את השירות האישי, הליווי המקצועי הדרוש ואת כל הביטחון שהם זקוקים לו בעסקה שכזו”.

לאורך השנים, ליוויתי מאות רוכשים ובעלי נכסים בדרך לעסקה הגדולה והחשובה ביותר בחייהם. לחלק מהרוכשים, שלא פעם הם זוגות צעירים חסרי ניסיון והבנה בתחום, פשוט אין את הידע הנדרש ואת הכלים הנכונים להתמודד מול עסקה גדולה ומורכבת כמו זו. אם זה בהיבט של מימון העסקה ובהתנהלות מול הבנקים, ניהול משא ומתן מול בעלי הנכסים שלא בצורה מקצועית ואפילו אמוציונלית ולא מחושבת, שעלולה להשפיע באופן ישיר על מחיר העסקה וכן בהתנהלותם הכללית מול אנשי המקצוע המלווים את העסקה, אם זה מתווכים, יועצי משכנתאות, עו”ד וכו’.

כמי שמלווה את הלקוחות באופן אישי, תפקידי הוא להיות הגורם המקצועי שיספק להם את כל המידע שהם צריכים על מנת שיוכלו לקבל את ההחלטות הנכונות ולמנוע מהם טעויות שלעיתים עלולות לעלות להם לא מעט כסף.” עם ניסיון רב בתחום הנדל“ן ושובל של לקוחות מרוצים, אנו פועלים בחריצות וביעילות כדי לסייע לכם בתהליך החשוב והמרגש ולהפוך את החוויה עבורכם לקלה, בטוחה ונעימה.

רשת ברוקר נדל”ן הינה רשת תיווך ושיווק נדל”ן איכותית, אשר מאגדת משרדי תיווך עצמאיים (פרטנרים) בלמעלה מ – 100 נקודות שירות איכותיות בארץ, כל המשרדים ברשת ברוקר נדל”ן, עומדים בסטנדרטים מחמירים של שירות ומקצועיות.

פרטים נוספים:

error: אזור מורשה רשת ברוקר

מחשבון תחשיב רכישה

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

מחשבון הון עצמי

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

מחשבון משכנתא

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

מחשבון תשואה

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

מחשבון מס רכישה

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

רוצים לקבל מידע מעניין על נדל"ן ששווה הרבה כסף?

הצטרפו לעשרות אלפי חברות וחברים שנחשפים למגזין שלנו, הירשמו עכשיו:

איתי בר שם ברוקר כרמיאל

הברוקר עדיין לא חידש את רשיונו...

בודק נתונים...

ברוקר מאומת - בטוח לעשות עסקה!