חנות הספרים שלנו

הספר- אתם עשירים בטירוף

מאת: בן סולומון

אתם עשירים בטירוף! של בן סולומון הספר ששבר את הרשת עם מאות הזמנות תוך שעות ספורות אצלכם בספרייה בבית, תתכוננו לשנות את חייכם בהנאה תתכוננו להתעשר עם חיוך בדרך לחשבון בנק גדול יותר, לא רק כסף, אלא המנטליות הנחוצה בשביל להמשיך לשגשג. תלמדו איך עשירים מאושרים חושבים ופועלים ביום יום. השילוב ההרמוני בין רוח, חומר ועבודה מנטאלית יוצאת דופן בעולם בו אנו חיים כיום. מתאים למנהלים, לאנשי ונשות קריירה בכל תחום, ואנשי עסקים שרוצים להגיע לפסגת הכישורים שלהם.

הספר – השקעות נדל”ן בדרום – דימונה

מאת: בן סולומון

מטרתו של ספר זה, היא ללמד אתכם להתנהל נכון עם נדל”ן בדרום ובפרט בדימונה, ולהשקיע בעיר זו בדרך חכמה כדי שההשקעה שלכם תהיה מוצלחת, תניב לכם רווחים ותזרים כסף ישירות לחשבון הבנק שלכם. כדי לזכות בתשואה מדהימה עליכם ללמוד כמה סודות של משקיעים שהצליחו בהשקעות שלהם בדרום ולקבל הדרכה נכונה. המטרה שלנו היא שתבצעו את ההשקעות שלכם בדרום ובפרט בדימונה בצורה מקצועית שתכניס לכם כסף לחשבון. כל מה שתראו בספר ובסרטונים המצורפים, זו תוצאה של מחקר שלקח לנו כמה שנים לבצע… לדוגמה, את הראיון עם ראש עיריית דימונה מר בני ביטון(מצורף וידאו בהמשך עמוד זה)ביצעתי בשנת 2021 ולקח לנו לא מעט זמן לתשאל עוד מאות תושבים ובכירים על שכונות בדימונה, מקורות תעסוקה ועוד. הספר יחסוך לכם שנים רבות של שיטוט ומחקר בדרום ובדימונה בפרט.

הספר – מדריך ההשקעות המקוצר שלי – בן סולומון

מאת: בן סולומון

מדריך ההשקעות נכתב בצורה ייחודית המשלבת מאמרים מקצועיים יחד עם חווית למידה אינטראקטיבית. לאורך המדריך תמצאו ברקודים המובילים לתכנים נוספים: סרטונים מקצועיים, כלים ומחשבונים חכמים, כתבות להעשרת ידע נוספת והעמקה. הנסיון של הצוות ושלי בליווי אלפי משקיעים ומשקיעות בייעוץ נדל”ני מוגש לכם פה על מצע של זהב. את המדריך הזה חיברתי לאחר שיחות עם אלפי משקיעים שבחרו את הנושאים הרלוונטיים ביותר עבורם בדרך להשקעה.

ספר “נדל”ן לכולם”

מאת: בן סולומון

במהלך קריאת הספר תיחשפו לסיבות לעליית חשיבותו ותגלו את כל אשר אתם צריכים כדי לרכוש או למכור נכס למגורים בלי להיפגע.בין השאר תלמדו:– כיצד למצוא מציאות בעלות ערך בשוק הנדל”ן השוקק, ולהרוויח כסף בזמן קצר באמצעות אקזיט נדל”ני מנצח.– להפנים את עקרונות המשא ומתן כדי להשיג את העסקה המשתלמת ביותר עבורכם.– להימנע ממלכודות דבש ומהונאות נדל”ן מסוכנות שעלולות לרושש אתכם לחלוטין.הספר נדל”ן לכולם מתאים למתווכים, לרוכשי נכסים, למוכרי נכסים, ולכל מי שרוצה להתמצא הרבה יותר טוב בעסקי הנדל”ן. הוא כתוב בשפה קלילה ומלווה בדוגמאות פשוטות ובהסברים מאירי עיניים.
error: אזור מורשה רשת ברוקר

מחשבון תחשיב רכישה

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

מחשבון הון עצמי

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

מחשבון משכנתא

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

מחשבון תשואה

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

מחשבון מס רכישה

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

רוצים לקבל מידע מעניין על נדל"ן ששווה הרבה כסף?

הצטרפו לעשרות אלפי חברות וחברים שנחשפים למגזין שלנו, הירשמו עכשיו:

הברוקר עדיין לא חידש את רשיונו...

בודק נתונים...

ברוקר מאומת - בטוח לעשות עסקה!