שאלות ותשובות

בעמוד זה נרכז שאלות נפוצות ותשובות למוכרים קונים ומשקיעים.

שאלות ותשובות לכולם
שאלות ותשובות 
 סלכת 
סלכת 
 למוכרים

לא משנה כמה מתווכים היו אצלכם, דעו לכם שאם מתווך לא עובד בבלעדיות משהו בתהליך לא יהיה תקין ולא תוכלו להשיג את המקסימום על הנכס שלכם.

איפה לדעתכם המתווך ישקיע יותר זמן? יותר כסף? אנרגיות?  בנכס שבעליו סומכים עליו ומתקדמים על בלעדיות, או מתווך שמרגיש שיש עוד 30 מתווכים שמתחרים איתו על אותו הנכס? למה לו להשקיע בנכס שמשווק על ידי עשרות מתווכים?

ברשת ברוקר נדל”ן אנו עובדים בבלעדיות, וזה בגלל שאנו מאמינים ויודעים שרק ככה ניתן להשיג את התוצאות הטובות ביותר. לכם נותר רק לבחור את החברה שנראית לכם הכי מקצועית, שלה יש את התשתיות הנכונות לכם, המלצות של לקוחות שכבר עברו את התהליך והכי התחברתם לאיש המקצוע שהציע את שירותיו.

אם חתמתם על בלעדיות תהיו סמוכים ובטוחים שברוב הפעמים המתווך המקצוען יוכל להשיג תוצאות טובות יותר. תוצאה היא לא רק המחיר הטוב ביותר, אלא מכלול העסקה, אם ברמת הפינוי, תנאי תשלום, סיוע בלקיחת משכנתה טובה ועוד. ואם יבוא קונה בזמן הזה של הבלעדיות -מצוין! תעבירו אותו למתווך המקצוען שבחרתם והוא כבר ידע איך להפוך את אותו “מתעניין” ללקוח רציני ופוטנציאלי – זו העבודה שלנו.

המקרים הללו הם בודדים אך הם בהחלט יכולים לקרות. לא פעם ולא פעמיים כאשר הרוכשים שכבר היו אצלכם מבינים שחתמתם למתווך על בלעדיות, הם מקבלים באופן טבעי “זרז רכישה” כי הם פוחדים לפספס את העסקה. הם מבינים שלברוקר המקצוען שמטפל בכם יש מאגרי קונים, ובכלל חשיפה יומיומית להרבה מאוד אנשים, לכן אם אהבו את הנכס, אל תתפלאו שהם יחזרו. תתפללו שיחזרו, כי אם חתמתם על בלעדיות, תהיו בטוחים שהברוקר שמטפל בכם ידע להוציא את המקסימום עבורכם. הוא ידע על הלקוחות דברים שהם לעולם לא היו מספרים לכם. זכרו שאתם צד בעסקה, וככאלה, אל תצפו שקונים יבואו אליכם וישתפו אתכם במצבם הכלכלי והבינאישי.

אין מקום בו אנו לא נמצאים, אם בטלוויזיה, ברדיו, באתרים הגדולים בארץ, הרצאות, כנסים, רשתות הספרים, קבוצות נטוורקינג בנדל”ן ועוד. שיטות השיווק שלנו מאוד ייחודיות לנו, ותוכלו לראות במו עינכם בעמוד הבא, לחצו למעבר.

שכר הטרחה של המתווך אינו מוגבל בחוק. מה שמקובל הוא 2%+ מע”מ. אז זה תלוי בהרבה גורמים ומשתנים. זמני שיווק, השקעה ועלויות שיווק, ניהול, מיקום הנכס ועוד. מה שהכי חשוב ברשת ברוקר נדל”ן – אתם תדעו במועד החתימה על הבלעדיות/ חתימה על העסקה כמה בדיוק אתם משלמים בצורה שקופה וגלויה, ואתם תחליטו אם לצאת לעסקה. ורק לאחר שאשרתם שהמתווה מקובל עליכם, נצא לעסקה. זכרו שזה נכס שלכם, אנחנו בסך הכל מנהלי השיווק שלכם. תוכלו לקרוא עוד באמנת השירות שלנו.

אנו מבינים שיכול להיות מצב שפתאום תרצו לבטל את השירות וזה בסדר גמור, כל עוד זה נעשה בתום לב, ולא ממקום של לפגוע בפרנסתו של המתווך, הברוקר שמטפל בכם.


שתדעו – אין הנחיה גורפת ברשת ברוקר נדל”ן לגבי עניין זה, לכן חשוב להבין עם אותו הברוקר שמטפל בכם מה עושים במקרה של ביטול. אין הנחיה גורפת, מפני שיש עשרות משתנים שצריך לתת עליהם את הדין, אזורים שונים, תקציבי שיווק שונים, מאמצי שיווק שונים.


הוגנות – חשוב שתהיו הוגנים ולא תתנו למתווך לעבוד ולהשקיע כספים מתוך ידיעה של “לבדוק את השוק”, במידה ואינכם מעוניינים או שאתם מתלבטים עדיף לומר בכנות מלכתחילה “תראה, אני אנסה עוד קצת ואפנה אליכם” לאחר שתהיו בטוחים, פנו לברוקר שטיפל בכם להמשך טיפול.
כך כשכבר תחתמו, רמת הבשלות והרצינות שלכם תהיה גבוהה, המתווך לא יעבוד לחינם וישקיע את זמנו, כספו ומרצו בכם לשווא, ואתם תהיו עם מצפון נקי, שהכל נעשה הכי טוב מבחינתכם.

הייתם רוצים לעבוד ולגלות בסוף החודש שהבוס אומר לכם “עבדתם בחינם, אין משכורת, תלכו מפה?” ככה איש מקצוע שעבד קשה מרגיש. לפעמים, אתם לא באמת יודעים מה קורה מאחורי הקלעים, אך כיום, בשביל למכור כמו שצריך, צריך לעבוד קשה ולהזיע, גם אם רוב העבודה בדיגיטל, סכומי ההשקעה עבור שיווק עלו משמעותית, כי צריך להיות בכל מקום, ובכל מקום דורשים כסף כפי שאתם יודעים. אל תתנו לאיש המקצוע לעבוד לריק. תהיו הוגנים.


אם עדיין, לאחר כל זה תרצו לבטל, זה בסדר גמור, הרימו טלפון לברוקר שמטפל בכם ואנו מאמינים שתגיעו להסכמה, במידה ויש סכסוך על רקע הביטול, תמיד תוכלו לפנות אלינו בשביל לקבל סיוע.


מתלבטים עדיין? השאירו לנו הודעה דרך נועה העוזרת הדיגיטלית שלנו ונשמח לענות לכם על כל ההתלבטויות.

תוכלו גם לחייג כמובן – חייגו אלינו 072-391-0001

ב98.8% מכרים או חברים לא ירכשו מאתנו את הנכס, כך שאל תטרידו את עצמכם במשאלות לב כמו “ואם…” גם אם במידה מכר/חבר שלכם ירצה לרכוש מכם את הנכס, עדיף ומומלץ שהתהליך יעשה עם איש מקצוע, מהסיבה הפשוטה שאיש מקצוע לא מעורב רגשית בתהליך ושיקול הדעת שלו לא מושפע מכל מיני מניעים רגשיים שעלולים לחבל בעסקה.

דמיינו שמכר שלכם הגיעה לבית שלכם…והציע לכם מחיר ממש נמוך ועל הדרך גם דיבר בצורה שלא אהבתם לשמוע, מה קורה אז? את אותו המכר לא תרצו לראות יותר בחיים. כשאיש מקצוע, ברוקר מקצוען מנהל לכם את התהליך, את כל הטענות והתלונות הוא יספוג, כך שאתם תשמעו מה שצריך באמת לשמוע ולא דברים שלא קשורים בעסקה, דברים שבלא מעט מקרים פוגעים בנו ברמה האישית.

מקסימום עסקה – כשאתם מתנהלים בעסקה עם מכר שלכם, אתם בעמדת נחיתות מסוימת, כי יש פה את העניין הרגשי שמופעל, אם תרצו ובין אם לאו. האגו ישחק פה שעות נוספות. עם איש מקצוע איכותי ההתנהלות תהיה מקצועית וכזו שמקדמת את האינטרסים שלכם  ועם מינימום חיכוכים רגשיים שעשויים לחבל לכם בקשרים עם האנשים שאתם הכי אוהבים בעולם.

כי כשיש כסף בסיפור, ושיש מוצר כל כך יקר כמו נדל”ן, אנשים לא ששים לעשות הכל על מנת להשיג את הטוב ביותר עבורם וכמעט בכל דרך, אין מה לקחת את זה אישית, אנחנו בני אדם.

ברשת ברוקר נדל”ן חברים עשרות משרדים מכל הארץ. מאילת ועד מטולה. מאגרי הנכסים שלנו מורכבים מעשרות פלטפורמות, עבודת שטח, שיווק דיגיטלי, היכרות עם מאות גורמים שונים בתחום הנדל”ן, הרצאות, כנסים ועוד. תוכלו להתרשם מתשתיות השיווק שלנו בעמוד הזה.

ראשית אנו נברר ונחקור את העניין בשביל לעזור ולסייע בצורה המדויקת ביותר שניתן. אך אתם יכולים להיות רגועים, יש “אבא ואמא לשירות”, אנו נעשה הכל בשביל שתהיו סופר מרוצים וממליצים. ברשת ברוקר נדל”ן, תמיד יהיה מי שיקשיב לכם. תוכלו לקרוא עוד על אמנת השירות שלנו.

בהחלט! ברשת ברוקר תמיד יהיה מי שיקשיב לכם, כי כל העבודה שלנו מושתת על שירות ברמות הגבוהות ביותר ללקוחותינו. אנו מנהלים את חטיבת השיווק ותיווך הנדל”ן בישראל. תוכלו להיכנס לעמוד ברוקר בעולם ולצפות בתעודה שלנו. החיבור שלנו עם משקיעים בחו”ל פותח עבורנו שווקים חדשים שמעלים את הסיכויים שלנו במכירת נכסים שאנו משווקים ברשת.

אנו מבינים כמה כוח יש לשיתופי פעולה בעולם המחובר בו אנו נמצאים. אנו חתומים על כך שנעשה שיתופי פעולה עם מתווכים מקומיים אשר מחזיקים ברשיונות תיווך על פי חוק.


למוכר – כאשר יש שיתוף פעולה איכותי בין משרדי התיווך השונים, החשיפה לנכס היא מקסימלית וסופר איכותית.


לרוכשים – כמות הנכסים האטרקטיביים בשיתופי פעולה איכותיים עולה משמעותית, ולכם נותר רק לבחור נכס שמתאים לכם, ומשם נתקדם. 
תוכלו לקרוא על ההתחייבות שלנו באמנת השירות שלנו.

על כל תקלה שלא תהיה הצוות שלנו ברשת ברוקר נדל”ן תמיד זמין וקשוב לכם. השאירו לנו הודעה דרך נועה העוזרת הדיגיטלית שלנו ונשמח לענות לכם על כל ההתלבטויות.


תוכלו גם לחייג כמובן –
חייגו אלינו 072-391-0001

יש אבא ואמא לשירות, אתם תרגישו את ההבדל…

אם יש שאלה שחשבתם לשאול ואין אותה פה, תרגישו חופשי לפנות לנועה העוזרת הדיגיטלית שלנו
נועה העוזרת הדיגיטלית שלנו ונשמח לענות לכם על כל השאלות בצורה מקצועית ומקיפה.
תוכלו גם לחייג כמובן –
חייגו אלינו 072-391-0001

שאלות ותשובות 
 סלכת 
סלכת 
לקונים

ברשת ברוקר נדל”ן אנו עובדים בבלעדיות, וזה בגלל שאנו מאמינים ויודעים שרק ככה ניתן להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבור הקונים והמוכרים שלנו.


* חשוב לציין – בכל תחילת עבודה הברוקר שבחרתם שילווה אתכם רשאי להציע לכם לראות נכסים שהם לא בבלעדיות ואתם תחליטו אם כן או שלא.
את זה הוא יציין בשקיפות מלאה. בלא מעט מקרים, יש נכסים סופר אטרקטיביים שהם כרגע לא במאגר הנכסים בבלעדיות של אותו הברוקר, שווה לא לפספס. כי בסופו של דבר, אתם משלמים על שירות, זמן, מקצועיות, ולא על מי ראה את המודעה ראשון.

בנוסף נציין, שיש לא מעט נכסים שבכלל לא מפורסמים. על כל פנים, ברוב המוחלט של הפעמים אנו עובדים בבלעדיות, ואם קרה מקרה שיש נכס אטרקטיבי שיכול להתאים נגיד לכם מראש “תרצו לראות נכסים שהם גם לא בבלעדיות?”

לכם נותר רק לבחור את החברה שנראית לכם הכי מקצועית, שלה יש את התשתיות הנכונות לכם, המלצות של לקוחות שכבר עברו את התהליך והכי התחברתם לאיש המקצוע שהציע את שירותיו. במקום להסתובב עם 500 מתווכים, בחרו לכם אחד שהוא תחת ארגון מקצועי שידאג לתת לכם פתרון מיידי במקרה הצורך. אנחנו פה בשביל להעניק לכם שירות מהנשמה.

שכר הטרחה של המתווך אינו מוגבל בחוק. מה שמקובל הוא 2%+ מע”מ.
אז זה תלוי בהרבה גורמים ומשתנים. עסקת אקזיט, מסחרי, עסקה במחירים ממש אטרקטיביים, עסקאות מיורשים,
עסקאות קומבינציה
מה שבטוח – אתם תדעו במועד החתימה על טופס הקונים/ חתימה על העסקה כמה בדיוק אתם משלמים בצורה שקופה וגלויה, ואתם תחליטו אם לצאת לעסקה. תזכרו שהכוח תמיד אצלכם.
רק לאחר שאשרתם שהמתווה מקובל עליכם, נצא לעסקה. לקרוא עוד באמנת השירות שלנו.

ברשת ברוקר נדל”ן אנו שמים דגש מיוחד על תיאום ציפיות מקצועי של כל הברוקרים שלנו. הכל ייסגר אתכם מבעוד מועד ובצורה שקופה – מה באמת הולכים לעשות ואיך הקשר המקצועי יתממש. במידה ולא קיבלתם את שהובטח נשמח לשמוע ולסייע מיד. פנו אלינו דרך נועה העוזרת הדיגיטלית שלנו ומנהל שירות אזורי יטפל בפניה שלכם.

ברשת ברוקר נדל”ן חברים עשרות משרדים מכל הארץ. מאילת ועד מטולה. מאגרי הנכסים שלנו מורכבים מעשרות פלטפורמות, עבודת שטח, שיווק דיגיטלי, היכרות עם מאות גורמים שונים בתחום הנדל”ן, הרצאות, כנסים ועוד. תוכלו להתרשם מתשתיות השיווק שלנו בעמוד הזה או בעמוד למה למכור עם רשת ברוקר נדל”ן.

בהחלט כן.

ברשת ברוקר נדל”ן אנו משקיעים משאבים רבים בחניכת הצוותים והסניפים שלנו, ואפשר לומר בפה מלא – שהצוותים מוכוונים שירות. לא משנה אם אתם מוכרים או קונים דרכינו, תמיד יהיה מי שיקשיב לכם. אין מצב שלא יהיה לכם מענה: יברחו לכם, לא יעמדו בהבטחות שסיפקו, יש “אבא ואמא לשירות”, אנו נעשה הכל בשביל שתהיו סופר מרוצים וממליצים. ברשת ברוקר נדל”ן, תמיד יהיה מי שיקשיב לכם. תוכלו לקרוא עוד על אמנת השירות שלנו.

אנו מבינים כמה כוח יש לשיתופי פעולה בעולם המחובר בו אנו נמצאים. אנו חתומים על כך שנעשה שיתופי פעולה עם מתווכים מקומיים אשר מחזיקים ברשיונות תיווך על פי חוק. למוכר – כאשר יש שיתוף פעולה איכותי בין משרדי התיווך השונים, החשיפה לנכס היא מקסימלית וסופר איכותית.
לרוכשים – כמות הנכסים האטרקטיביים בשיתופי פעולה איכותיים עולה משמעותית, ולכם נותר רק לבחור נכס שמתאים לכם, ומשם נתקדם.  תוכלו לקרוא על ההתחייבות שלנו באמנת השירות שלנו.

על כל תקלה שלא תהיה הצוות שלנו ברשת ברוקר נדל”ן תמיד זמין וקשוב לכם. השאירו לנו הודעה דרך נועה העוזרת הדיגיטלית שלנו ונשמח לענות לכם על כל ההתלבטויות. תוכלו גם לחייג כמובן – חייגו אלינו 072-391-0001 יש אבא ואמא לשירות, אתם תרגישו את ההבדל…

אם יש שאלה שחשבתם לשאול ואין אותה פה, תרגישו חופשי לפנות לנועה העוזרת הדיגיטלית שלנו נועה העוזרת הדיגיטלית שלנו ונשמח לענות לכם על כל השאלות בצורה מקצועית ומקיפה. תוכלו גם לחייג כמובן – חייגו אלינו 072-391-0001

שאלות ותשובות 
 סלכת 
סלכת 
למשקיעים

כן, בהחלט.


ברשת ברוקר נדל”ן ישנם ברוקרים מסוימים שעברו הכשרות מקיפות על מנת לטפל במשקיעים. הכלים שהברוקר שמטפל שבכם מקבל יעזרו לו לספק לכם תוצאות שלבד או עם מישהו אחר יהיה לכם קשה להגיע אליהן. אנו מוכוונים להשקעות נדל”ן, לומדים את זה יום יום בשטח ובכיתה. בשיחה הראשונה אתם כבר תרגישו לבד.

זה תלוי בעסקה.


אם זו עסקה שמצריכה משאבים מיוחדים והשקעת זמן שלא כמו בדרך כלל, התמחור ישתנה. הכי טוב לשאול מראש את אותו הברוקר שמטפל בכם.
מה שמקובל הוא בדרך כלל 2% + מע”מ.

לסניפים בברוקר שמתמחים בהשקעות יש את כל הכלים על מנת שתצאו עם השקעה מצוינת. אנא בדקו איתנו לפני ובעיר המועדפת עליכם, ואנו נחבר לסניף ברוקר הרלוונטי.

כאשר מדובר בנכס להשקעה, יש עשרות פעולות שצריכות להיעשות על מנת שהעסקה תהיה בטוחה, אטרקטיבית, וכזו שלא תכניס אותנו לצרות.
אין שאלה שתעלו שלא נדע לתת עליה תשובה מספקת ומקצועית. אם מישהו ממשרדי ברוקר שטיפל בכם לא ידע לתת מענה מקצועי לסוגיה מסויימת
אחד מאנשי המקצועי הרבים ברשת ברוקר נדל”ן יספק לכם תשובה מדויקת ומדודה, אם בתחום השמאות, משכנתאות, מיסוי מקרקעין ואם בעשרות נושאים בתחום – אנו נעשה הכל בשביל שתרגישו בטוחים.

כן! חלק מהבטחת השירות שלנו הוא לקחת אחריות על נכסים שאנו מוכרים. לכן, אנו מציעים ניהול נכסים ובכל הארץ. אתם יכולים להישאר רגועים שהנכס יטופל בצורה הטובה ביותר.

תלוי באזור ותלוי בנכס. בדרך כלל מה שמקובל הוא עלות של חודש שכירות בשנה. זכרו שזהו שירות שהוא לא חובה, אם יש לכם את הכוח ואת הזמן, תוכלו לעשות זאת לבד.

ברשת ברוקר נדל”ן, התוכן האיכותי הוא ליבת העסקים שלנו. תמצאו אצלנו תוכן כתוב, בווידאו, פודקאסט, ספרים, קורסים דיגיטליים, תחליטו
איך בא לכם לצרוך את המידע, תוכלו להיכנס לבלוג שלנו ולהתרשם וללמוד המון.


לדוגמה :


הספר שבן סולומון כתב, רב המכר “נדל”ן לכולם” מככב בחנויות הספרים במאות חנויות סטימצקי וצומת ספרים,
וגם באתרים שלהם. לחצו למעבר לאתר סטימצקי לחצו למעבר לאתר צומת ספרים. מהספר מגיעים אלינו לקוחות מכל הארץ אשר מעוניינים שנשווק עבורם נכסים בכל סדרי הגודל. הספר משווק גם בספריות העירוניות בכל הארץ והנה לכם טעימה מערים גדולות:

ספריה עירונית תל אביב.
ספריה עירונית חיפה.
ספריה עירונית ירושלים.
ספריה עירונית באר שבע.

חוץ מהספרים, יש לנו מכללה דיגיטלית בה אנו מציעים ללקוחותינו קורסים דיגיטליים מושקעים ואיכותיים, במגוון נושאים – שיווק נדל”ן, ייעוץ משכנתאות ועוד.

error: אזור מורשה רשת ברוקר

מחשבון תחשיב רכישה

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

מחשבון הון עצמי

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

מחשבון משכנתא

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

מחשבון תשואה

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

מחשבון מס רכישה

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

רוצים לקבל מידע מעניין על נדל"ן ששווה הרבה כסף?

הצטרפו לעשרות אלפי חברות וחברים שנחשפים למגזין שלנו, הירשמו עכשיו:

הברוקר עדיין לא חידש את רשיונו...

בודק נתונים...

ברוקר מאומת - בטוח לעשות עסקה!