רשת ברוקר נדל"ן

בן סולומון – סניף לב העיר באר שבע

סניף באר שבע הוא סניף מגוון אשר מטפל במשקיעים/ שיווק פרויקטים יד 1 מקבלן/ נדל”ן למגורים/ נדל”ן מסחרי ועוד, אשר דרכו יש פעילויות וסניפים נוספים באזור הדרום, הסניפים הם בבעלות בן סולומון מייסד הרשת.


הלקוחות מקבלים מעטפת מלאה של שירות 360 הכולל :


משכנתאות, ייעוץ משפטי, עיצוב, וכל מה שצריך בשביל לקבל חוויית שירות מושלמת. בסניפי באר שבע יש אוריינטציה חזקה להשקעות נדל”ן כך שהם יודעים להתאים למשקיעים את החבילה המושלמת הכוללת ליווי מקצועי ברמות הגבוהות ביותר הכולל גם ניהול נכס לאחר הרכישה.


בסניפי באר שבע כל התהליך, כולל חומרי לימוד והדרכה מקצועיים הניתנים ללקוחות כערך מוסף, כחלק מהאני מאמין של בן סולומון הלקוחות מקבלים הדרכה וליווי צמודים. בגלל פריסת הסניפים בדרום וכמויות המידע שנצברו במהלך עשור של פעילות ענפה בדרום הארץ, הלקוחות יקבלו “תמונת מאקרו” מלאה של האלטרנטיבות העומדות בפניהם בנדל”ן בדרום הארץ.

היכן עדיף להשקיע? דימונה? אופקים? באר שבע? או אולי נתיבות? היכן עדיף לי לגור? בכל עיר יש סניף לכן תוכלו לקבל תמונה מדויקת של המציאות ולהחליט איפה הכי מתאים לכם.

בבאר שבע יש כרגע שני סניפים:
1. לב באר שבע, העליה 9
 2.פארק ההייטק, חלקיקי האור.

באופקים: רחוב הרצל 1.

את סניפי הדרום מנהל בפועל אביעד בל שלו ניסיון של 8 שנים בתחום הנדל”ן.

רשת ברוקר נדל”ן הינה רשת תיווך ושיווק נדל”ן איכותית, אשר מאגדת משרדי תיווך עצמאיים (פרטנרים) בלמעלה מ – 100 נקודות שירות איכותיות בארץ, כל המשרדים ברשת ברוקר נדל”ן, עומדים בסטנדרטים מחמירים של שירות ומקצועיות.

פרטים נוספים:

error: אזור מורשה רשת ברוקר

מחשבון תחשיב רכישה

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

מחשבון הון עצמי

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

מחשבון משכנתא

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

מחשבון תשואה

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

מחשבון מס רכישה

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

רוצים לקבל מידע מעניין על נדל"ן ששווה הרבה כסף?

הצטרפו לעשרות אלפי חברות וחברים שנחשפים למגזין שלנו, הירשמו עכשיו:

הברוקר עדיין לא חידש את רשיונו...

בודק נתונים...

ברוקר מאומת - בטוח לעשות עסקה!