פודקאסט נדל"ן כל מה שצריך לדעת המדריך המלא

פודקאסט נדל”ן – כל מה שצריך לדעת – המדריך המלא

תוכן עניינים

מה זה פודקאסט נדל”ן? איך נרשמים ומקשיבים לפודקאסט נדל”ן? פודקאסט נדל”ן – איך זה עובד? מה אפשר ללמוד בפודקאסט נדל”ן? במאמר הבא תקבלו תשובות לכל השאלות האלו ויותר. בואו נתחיל בלהבין מה זה בכלל פודקאסט ולאחר מכן נגיע לעולם הנדל”ן.

מה זה פודקאסט?

פודקאסט הוא שילוב של המילים “פוד” (POD נגזר מהמונח IPOD) ו”שידור”. בעברית המילה לפודקאסט היא “הסכת”.

במילים פשוטות פודקאסט הוא תוכנית אודיו בדיוק כמו רדיו, רק שניתן להאזין לה בכל זמן ובכל מקום. אז איך פודקאסט עובד ואיך מקשיבים לפודקאסטים? המשיכו לקרוא כדי לגלות. אם נרד לרזולציות קטנות יותר פודקאסט הוא בעצם סדרה של פרקי אודיו שמתמקדים בנושא מסויים, כמו למשל נדל”ן. אפשר להירשם לפודקאסט דרך אפליקציה בטלפון או דרך המחשב ולהאזין מתי שנרצה באמצעות אוזניות, ברכב, באמצעות ספיקר ועוד.

מה זה פודקאסט I פודקאסט I נדל"ן והשקעות I פודקאסט נדל"ן I מה זה פודקאסט בעברית I סוגי פודקאסטים I נדל"ן והשקעות I השקעות נדל"ן
מה זה פודקאסט I פודקאסט I נדל”ן והשקעות I פודקאסט נדל”ן I מה זה פודקאסט בעברית I סוגי פודקאסטים I נדל”ן והשקעות I השקעות נדל”ן

מתי התחילו הפודקאסטים?

מי שטבע את המונח פודקאסט לראשונה בחודש פברואר 2004, היה כותב הטור והעיתונאי של ה BBC בעיתון הגארדיאן בן האמרסלי, אך ניתן לטעון שהפודקאסטים כמדיום קיימים מאז שנת 2000.

פודקאסט נדל”ן – איך זה עובד?

רוב הפודקאסטים בנדל”ן יעסקו בנושא מסוים. המארח או המארחים של הפודקאסט ידברו על הנושא הזה בכל פרק. לפעמים הנושא יהיה ממש ספציפי כמו התחדשות עירונית, השקעות נדל”ן, השקעות נדל”ן בחו”ל או קניית נכסים, ולפעמים זה יהיה כללי יותר כמו הצלחה או קריירה בעולם הנדל”ן.

לאחר מכן, כל פרק בפודקאסט הנדל”ן יעסוק במשהו ספציפי באותו נושא – לדוגמה ממה להיזהר כשקונים דירה נטושה, השקעות נדל”ן בדימונה, השקעות נדל”ן בפורטוגל או איך קונים נדל”ן ללא הון עצמי.

כל פרק בפודקאסט נדל”ן מנוהל בדרך כלל על ידי מגיש אחד או שניים קבועים, המדברים על הנושא הזה, ולעתים קרובות הם יראיינו אורחים מבחוץ.

הרבה פודקאסטים בנדל”ן הם ממש פשוטים, ממש כמו שיחה של חברים המשוחחים על משהו שהם ממש מתלהבים ממנו, כמו אקזיטים בנדל”ן, השקעות נדל”ן, השבחת נכסים, וקניית דירות מתחת למחיר השוק, אבל חלק מהפודקאסטים יהיו ממש מלוטשים וסופר מקצועיים ויכללו מוזיקת ​​נושא, אפקטים קוליים, סאונד סופר איכותי, עריכה מקצועית ועוד.

הפודקאסטים המקצועיים יותר הם נעימים מאוד להאזנה, אבל הם דורשים הרבה יותר זמן וכסף כדי להפיק אותם. תוכניות החובבים, לעומת זאת ישמעו פחות מקצועייים אך אם יתמידו להוציא פרקים בתדירות קבועה הם יוכלו להצמיח קהל נאמן.

רוב האנשים מקשיבים לשני הסוגים של הפודקאסטים – הגורם המשמעותי ביותר עבור הצלחת הפודקאסט ברוב הפודקאסטים הוא המארח או המארחים, וככל שהם מעבירים את הנושאים והשידור בדרך מעניינת יותר הם ימשכו אליהם קהל רב ונאמן לאורך זמן שיש לו תשוקה גדולה לנושא. גורם נוסף חשוב לא פחות הוא כמובן האורחים של הפודקאסט שיכולים להיות משמעותיים עבור ההצלחה של הפודקאסט.

פוקדקאסטים בנדל”ן יכולים להיות בכל אורך. זה יכול להתחיל מפודקאסט של דקה ועד ראיון עומק של 3 שעות. הפודקאסטים יכולים להיות בתדירות יומית, שבועית או חודשית.

פודקאסט בנדל"ן I סוגי פודקאסטים בנדל"ן  I נדל"ן והשקעות I פודקאסטים על נדל"ן I פודקאסט נדל"ן והשקעות I נדל"ן והשקעות I השקעות נדל"ן I השקעות נדל"ן בחו"ל
פודקאסט בנדל”ן I סוגי פודקאסטים בנדל”ן ן נדל”ן והשקעות I פודקאסטים על נדל”ן I פודקאסט נדל”ן והשקעות I השקעות נדל”ן I נדל”ן והשקעות I השקעות נדל”ן בחו”ל

איך נרשמים ומקשיבים לפודקאסט נדל”ן?

להירשם לפודקאסט נדל”ן זה ממה פשוט. תוכלו לרשום בגוגל את הנושא שתרצו ללמוד, למשל: “השקעות נדל”ן” יחד עם המילה פודקאסט, ויופיעו לכם התוצאות הרלוונטיות לנושא, משם תוכלו ללחוץ על התוצאה הרצוייה ולהאזין דרך הנייד או המחשב.

אם אתם יודעים את שם הפודקאסט תוכלו לרשום אותו בגוגל, למשל: פודקאסט אקזיטים בן סולומון, ותגיעו לתוצאות הרלוונטיות.

דרך שלישית היא באמצעות אפליקציות הפודקאסטים. 3 האפליקציות המובילות לפודקאסטים הן: אפל פודקאסט, גוגל פודקאסט וספוטיפיי.

  • אפל פודקאסט היא אפליקציה למשתמשי אפל בלבד, אפליקציית הפודקאסטים כבר מותקנת על מכשיר האייפון, אייפוד, מאק.
  • גוגל פודקאסט היא אפליקציה להאזנה לפודקאסטים עבור משתמשי אנדרואיד, אך גם פתוחה להאזנה ושימוש דרך האינטרנט, פשוט חפשו גוגל פודקאסט בגוגל.
  • ספוטיפיי היא אפליקציה ושירות של האזנה למוזיקה ופודאקסטים הנגישה לכולם, דרך הנייד או המחשב.

את פודקאסט הנדל”ן “אקזיטים” תוכלו לשמוע בכל אחת מאפליקציות הפודקאסטים המובילות.

פודקאסט נדל"ן I איך מאזינים לפודקאסט בנדל"ן I האזנה לפודקאסט I האזנה לפודקאסטים I נדל"ן והשקעות I השקעות נדל"ן I השקעות נדל"ן בחו"ל
פודקאסט נדל”ן I איך מאזינים לפודקאסט בנדל”ן I האזנה לפודקאסט I האזנה לפודקאסטים I נדל”ן והשקעות I השקעות נדל”ן I השקעות נדל”ן בחו”ל

מה אפשר ללמוד בפודקאסט נדל”ן?

פודקאסט נדל”ן הוא דרך נפלאה לקבל המון ידע על נדל”ן מבלי להגיע פיזית לשטח או לעסוק בתחום. אם אתם רוצים להעשיר את הידע שלכם בתחומי הנדל”ן כמו למשל: השקעות נדל”ן, רכישת נכסים, השכרת דירות, השבחת נכסים, פליפים ואקזיטים בנדל”ן ועוד, פודקאסט נדל”ן יכול להיות מקום נהדר להתחיל בו.

פודקאסט נדל”ן יאפשר לכם לקבל רקע והבנה בסיסית לפחות בתחום. פודקאסט מאפשר לכם ללמוד מכל מקום ובכל זמן וחוסך לכם זמן יקר בפקקים, שעות ארוכות בכיתה או סכומי כסף על קורסים והכשרות בנדל”ן בתשלום. כל אלו הם חשובים מאוד ומומלצים לכל אחד שרוצה להמתקצע בעולם הנדל”ן בין אם לשם קריירה או לשם הגדלת ההון ובניית הכנסה מנדל”ן. אך פודקאסט יכול להיות התחלה מעולה וכן ללוות אתכם בדרך הנדל”נית שתרצו ליצור לעצמכם.

פודקאסט הנדל”ן אקזיטים – מה תלמדו בפודקאסט?

בפודקאסט הנדל”ן אקזיטים תיחשפו לתכנים מרתקים ומעוררי השראה על כסף, נדל”ן והתפתחות אישית. הפודקאסט בהנחיית בן סולומון, מומחה לשיווק והשקעות נדל”ן, מחבר רב המכר ”נדל”ן לכולם” ומייסד רשת ברוקר נדל”ן.

בפודקאסט בן סולומון מארח מומחים לראיונות מרתקים ולעיתים מופיע לבד. בפודקאסט תוכלו להאזין לפרקים קצרים (החל מ 6 דקות) ועד לראיונות עומק של שעה וחצי. הפרקים בפודקאסט “אקזיטים” מגוונים ונותנים ראייה רחבה על עולם הנדל”ן, הכסף וההתפתחות האישית.

הפרקים של פודקאסט “אקזיטים” עוסקים בנושאים מגוונים כמו: השקעות נדל”ן בישראל, תכנון פיננסי ושוק ההון, משכנתאות, השקעות נדל”ן בספרד, השקעות נדל”ן בפורטוגל, ביטוחי בריאות, יזמות עסקית ועוד ועוד.

לדוגמה באחד הפרקים בן סולומון אירח את חיים מסילתי – יו”ר לשכת השמאים לשעה איכותית על שמאות נדל”ן ומה שביניהם, בפרק אחר אירח את עופר לוין לשיחה על קניית דירה ללא הון עצמי – כל סודות המימון, ובפרק נוסף אירח את בר נעמני מנהל קהילת “ידע שווה כסף” לראיון מרתק בו דיברו על השקעות פסיביות בשוק ההון.

צירפנו לכם את הפרקים הללו כאן כדי שתוכלו להאזין אליהם ממש מתוך הכתבה.

אקזיטים פרק 6 – בן סולומון מארח את חיים מסילתי יו”ר לשכת השמאים לפודקאסט נדל”ן

אקזיטים פרק 15 – קניית דירה ללא הון עצמי – כל סודות המימון בן סולומון מארח את עופר לוין לפודקאסט

אקזיטים פרק 14 – סודות ההשקעה הפסיבית בשוק ההון, בן סולומון מארח את בר נעמני מידע שווה כסף

ניתן להאזין לפודקאסט “אקזיטים” בכל אפליקציות הפודקאסטים המובילות:

לחצו להאזנה לפודקאסט הנדל”ן אקזיטים בספוטיפיי.

לחצו להאזנה לפודאקסט הנדל”ן אקזיטים בגוגל פודקאסט.

לחצו להאזנה לפודקאסט הנדל”ן אקזיטים באפל פודקאסט.

לחצו להאזנה לפודקאסט הנדל”ן אקזיטים באתר רשת ברוקר נדל”ן.

לחצו להאזנה לפודקאסט הנדל”ן אקזיטים באתר של בן סולומון.

לסיכום

פודקאסטים הם דרך נפלאה להעשיר את הידע שלכם, וללמוד מכל מקום ומכל זמן את הנושאים שהכי מעניינים אתכם. במאמר למדנו מה אפשר ללמוד מפודקאסטים, איך אפשר להאזין ולהירשם לפודקאסטים, הכרנו סגנונות שונים של פודקאסטים ולמדנו על פודקאסטים של נדל”ן. פודקאסט הנדל”ן “אקזיטים” בהנחיית בן סולומון יתן לכם ידע, הבנה וכלים שיעזרו לכם בעולם הנדל”ן, הכסף וההתפתחות האישית, תוכלו להאזין לפודקאסט בכל אחת מהדרכים הנמצאות מעל הפסקה הזו. האזנה נעימה.

רוצים לקבל מידע מעניין על נדל”ן ששווה הרבה כסף?

הצטרפו לעשרות אלפי חברות וחברים שנחשפים למגזין שלנו, הירשמו עכשיו:

השאירו פרטים מלאים:

תגיות:
אולי גם אלו יעניינו אותך...

רוצים לקבל מידע מעניין על נדל”ן ששווה הרבה כסף?

הצטרפו לעשרות אלפי חברות וחברים שנחשפים למגזין שלנו, הירשמו עכשיו:

עלו לאחרונה…

צפו בכל המאמרים שעלו ממש לאחרונה

עסקאות נדל"ן - סיכום שנת 2023 - דירות חדשות ודירות יד שנייה I רשת ברוקר נדל"ן

עסקאות נדל”ן – סיכום שנת 2023 – דירות חדשות ודירות יד שנייה I רשת ברוקר נדל”ן

מדד תשומות הבנייה מה היה השינוי בחודש ינואר 2024

מדד תשומות הבנייה – מה היה השינוי בחודש ינואר 2024? רשת ברוקר נדל”ן

מדד מחירי הדירות מה היה השינוי בין נובמבר לדצמבר 2023

מדד מחירי הדירות – מה היה השינוי בין נובמבר לדצמבר 2023? רשת ברוקר נדל”ן

סקירת ענף הנדל"ן למגורים - רבעון שלישי של 2023 I רשת ברוקר נדל"ן

סקירת ענף הנדל”ן למגורים – רבעון שלישי של 2023 I רשת ברוקר נדל”ן

"דירה ב-800 אלף שקל": האם "תוכנית הנדל"ן של ישראל" תצליח להוזיל את מחירי הדיור?

“דירה ב-800 אלף שקל”: האם “תוכנית הנדל”ן של ישראל” תצליח להוזיל את מחירי הדיור?

עסקאות נדל"ן דירות חדשות ספטמבר נובמבר 2023

עסקאות נדל”ן – דירות חדשות – ספטמבר-נובמבר 2023 I רשת ברוקר נדל”ן

כתבות נוספות שגולשים אהבו...
error: אזור מורשה רשת ברוקר

מחשבון תחשיב רכישה

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

מחשבון הון עצמי

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

מחשבון משכנתא

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

מחשבון תשואה

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

מחשבון מס רכישה

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

רוצים לקבל מידע מעניין על נדל"ן ששווה הרבה כסף?

הצטרפו לעשרות אלפי חברות וחברים שנחשפים למגזין שלנו, הירשמו עכשיו:

הברוקר עדיין לא חידש את רשיונו...

בודק נתונים...

ברוקר מאומת - בטוח לעשות עסקה!