עולם הנדלן משתנה מהיסוד בעזרת בינה מלאכותית חכמה - GPT-3 מגיע שתכינו שטיח אדום בן סולומון

עולם הנדל”ן משתנה מהיסוד בעזרת בינה מלאכותית חכמה – GPT-3 מגיע, תכינו שטיח אדום | בן סולומון

תוכן עניינים

מה זה GPT-3?

GPT-3 (Generative Pre-trained Transformer 3) הוא מודל ליצירת שפה שפותח על ידי OpenAI. זהו מודל למידת מכונה שמאומן על ידי מערך נתונים גדול של טקסטים שנוצרו על ידי אנשים, ויכול ליצור טקסט במגוון שפות וסגנונות. הוא נועד להיות מסוגל ליצור טקסט קוהרנטי וקולח הדומה לכתיבה אנושית.

GPT-3 שימושי במיוחד למשימות כמו תרגום, סיכום, תרגום שפה ויצירת טקסטים. נעשה בו שימוש במגוון יישומים, כולל צ’אטבוטים, מערכות תרגום לשפות ויצירת תוכן.

מה זה GPT-3, צ׳אט ג׳י פי טי,  CHATGPT I CHATGPT3, אופן אי איי,  OPENAI , צאט גי פי טי I צאט gpt, צ'אט gpt, צט gpt, jpt בינה מלאכותית, ג'י פי טי, צאט ג'י פי טי בעברית
מה זה GPT-3, צ׳אט ג׳י פי טי, CHATGPT I CHATGPT3, אופן אי איי, OPENAI , צאט גי פי טי I צאט gpt, צ’אט gpt, צט gpt, jpt בינה מלאכותית, ג’י פי טי, צאט ג’י פי טי בעברית

אילו שימושים יכולים להיות ל GPT-3 בעולם הנדל”ן?

ייתכן שטכנולוגיית GPT (Generative Pre-Training Transformer) תוכל להיות מנוצלת במגוון דרכים בשוק הנדל”ן. הנה כמה דוגמאות לאופן שבו ניתן יהיה להשתמש בעתיד ב GPT בעולם הנדל”ן:

הפקת דוחות על נכסים:

ייתכן שניתן יהיה להשתמש ב-GPT כדי ליצור תיאור של נכסים. זה יכול להיות שימושי במיוחד במקרה של נכסים עם תכונות או פיצ’רים רבים, שכן GPT יכול לעזור להבטיח שכל הפרטים החשובים כלולים בתיאור.

יצירת המלצות מותאמות אישית על נכסים:

ייתכן שניתן יהיה להשתמש ב GPT כדי ליצור המלצות מותאמות אישית לנכסים עבור קונים פוטנציאליים על סמך העדפותיהם והיסטוריית החיפושים שלהם. זה יכול לעזור לסוכני נדל”ן למקד בצורה יעילה יותר את מאמצי השיווק שלהם ולספק חוויה טובה יותר ללקוחות.

ניתוח מגמות בשוק הנדל”ן:

ייתכ שניתן יהיה להשתמש ב GPT כדי לנתח כמויות גדולות של נתונים הקשורים למגמות בשוק הנדל”ן, כגון שווי נכסים, נתוני מכירות וגורמים אחרים. זה יכול לעזור לאנשי מקצוע בתחום הנדל”ן לקבל החלטות מושכלות יותר לגבי השקעות ומגמות בשוק.

יצירת חוזי נדל”ן:

ייתכן שניתן יהיה להשתמש ב GPT ליצירת חוזי נדל”ן ומסמכים משפטיים אחרים הקשורים למכירה ורכישה של נכסים. זה יכול לעזור לייעל את תהליך הנדל”ן ולהפחית את הסיכון לטעויות או אי הבנות.

כמובן, אלו הן רק כמה דוגמאות, וסביר להניח שניתן יהיה להשתמש ב-GPT בדרכים רבות אחרות בעולם הנדל”ן.

מתי מגיע GPT-4 ומה הוא יכלול?

לא ידוע כרגע אילו תכונות או יכולות ייכללו ב-GPT-4, מכיוון שהוא עדיין לא שוחרר על ידי OpenAI. הפיתוח והשחרור של מודלים חדשים של למידה חישובית כגון GPT-4 כרוכים במחקר ומשאבים משמעותיים, ולעיתים קרובות לא מוכרזים הפרטים הספציפיים של היכולות שלהם עד שהם משוחררים באופן רשמי.

מה זה GPT-3, צ׳אט ג׳י פי טי,  CHATGPT I CHATGPT3, אופן אי איי,  OPENAI, אילו שימושים יכולים להיות לגי פי טי 3 בעולם הנדל"ן
מה זה GPT-3, צ׳אט ג׳י פי טי, CHATGPT I CHATGPT3, אופן אי איי, OPENAI, אילו שימושים יכולים להיות לגי פי טי 3 בעולם הנדל”ן

מה זה Chatgpt plus?

OpenAI הכריזה ב 1 לפברואר 2023 על השקת ChatGPT Plus, תוכנית מנוי חדשה במחיר של $20 לחודש. מנויים יקבלו גישה כללית ל-ChatGPT, גם בזמני שיא, זמני תגובה מהירים יותר וגישה עדיפות לתכונות חדשות ושיפורים. המנוי זמין כעת ללקוחות בארצות הברית וברחבי העולם, עם תוכניות להרחיב את הזמינות למדינות נוספות בקרוב. החברה תמשיך להציע גישה חופשית ל-ChatGPT, כאשר תוכנית המנויים מכוונת לתמוך בזמינות גישה חופשית לכמה שיותר אנשים. OpenAI מתכננת לחדד ולהרחיב את ההיצע בהתבסס על משוב משתמשים ולהשיק את רשימת ההמתנה של ChatGPT API.

ובנימה אישית:

ה GPT-3 מצטרף לכלים נוספים שהם חלק ממהפכת הביג דאטה בעולם הנדל”ן וכיום ניתן לומר שחברות הביג דאטה הן ששולטות בטראפיק הנדל”ני. ברשת ברוקר נדל”ן אנו עושים שימוש יומיומי בAI וכלים טכנולוגיים מתקדמים בשביל להנגיש וליצור מידע רלוונטי וממוקד על פי פילוח הגולשים באתר וברשתות החברתיות.

בעשור הקרוב נראה דריסת רגל משמעותית יותר בתחומים כמו שיווק נדל”ן/ תיווך נדל”ן כי אלה תחומים שיש בהם כסף וטכנולוגיה כידוע נמשכת לכסף.

אנו רואים את זה בכלים חכמים כדוגמת “דורון” ו”yzar” של יד 2, בכניסה הגדולה של מדלן לתחום התיווך עם תחרויות מתווכים, שיוכי עסקאות(גאוני) וחתימה דיגיטלית שהם פיתחו לאחרונה(ממשק חזק), ופרופדו שקמה לאחרונה ואף הגדילה בעשיית שת”פ עם לשכת המתווכים בבניית מערכת mls עבור שיתופי פעולה בין מתווכים.

יש עוד עשרות חברות שעובדות מתחת לראדר וכולן משפיעות באופן ישיר על תחום התיווך ושיווק הנדל”ן בישראל. המשיכו לעקוב, תמיד מעניין כאן.

כל הכתבה נכתבה בעזרת GPT-3, המקטע האחרון “בנימה אישית” נכתב על ידי (בן סולומון).

רוצים לקבל מידע מעניין על נדל”ן ששווה הרבה כסף?

הצטרפו לעשרות אלפי חברות וחברים שנחשפים למגזין שלנו, הירשמו עכשיו:

השאירו פרטים מלאים:

תגיות:
אולי גם אלו יעניינו אותך...

רוצים לקבל מידע מעניין על נדל”ן ששווה הרבה כסף?

הצטרפו לעשרות אלפי חברות וחברים שנחשפים למגזין שלנו, הירשמו עכשיו:

עלו לאחרונה…

צפו בכל המאמרים שעלו ממש לאחרונה

עסקאות נדל"ן - סיכום שנת 2023 - דירות חדשות ודירות יד שנייה I רשת ברוקר נדל"ן

עסקאות נדל”ן – סיכום שנת 2023 – דירות חדשות ודירות יד שנייה I רשת ברוקר נדל”ן

מדד תשומות הבנייה מה היה השינוי בחודש ינואר 2024

מדד תשומות הבנייה – מה היה השינוי בחודש ינואר 2024? רשת ברוקר נדל”ן

מדד מחירי הדירות מה היה השינוי בין נובמבר לדצמבר 2023

מדד מחירי הדירות – מה היה השינוי בין נובמבר לדצמבר 2023? רשת ברוקר נדל”ן

סקירת ענף הנדל"ן למגורים - רבעון שלישי של 2023 I רשת ברוקר נדל"ן

סקירת ענף הנדל”ן למגורים – רבעון שלישי של 2023 I רשת ברוקר נדל”ן

"דירה ב-800 אלף שקל": האם "תוכנית הנדל"ן של ישראל" תצליח להוזיל את מחירי הדיור?

“דירה ב-800 אלף שקל”: האם “תוכנית הנדל”ן של ישראל” תצליח להוזיל את מחירי הדיור?

עסקאות נדל"ן דירות חדשות ספטמבר נובמבר 2023

עסקאות נדל”ן – דירות חדשות – ספטמבר-נובמבר 2023 I רשת ברוקר נדל”ן

כתבות נוספות שגולשים אהבו...
error: אזור מורשה רשת ברוקר

מחשבון תחשיב רכישה

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

מחשבון הון עצמי

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

מחשבון משכנתא

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

מחשבון תשואה

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

מחשבון מס רכישה

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

רוצים לקבל מידע מעניין על נדל"ן ששווה הרבה כסף?

הצטרפו לעשרות אלפי חברות וחברים שנחשפים למגזין שלנו, הירשמו עכשיו:

הברוקר עדיין לא חידש את רשיונו...

בודק נתונים...

ברוקר מאומת - בטוח לעשות עסקה!