תיווך יוקרה - כל מה שרציתם לדעת המדריך המלא

תיווך יוקרה: כל מה שרציתם לדעת – המדריך המלא

תוכן עניינים

זהו לא סוד שמחירי הבתים והדירות בישראל ממשיכים לעלות בקצב מסחרר בהשוואה להכנסה הממוצעת. בזמן שכמות המשכורות הנדרשות לרכישת דירה בישראל רק הולכת ועולה, ישנם אנשים שעליית המחירים לא משפיעה עליהם כמו על שאר האוכלוסייה ולהיפך – אף פותחת בפניהם הזדמנויות עסקיות רבות. אנחנו כמובן מתכוונים לרוכשי דירות היוקרה. אנשים שיש להם אמצעים ויכולים להרשות לעצמם לקנות נכסי יוקרה, בין אם במטרה להתגורר בהם בעצמם או להשכירם לאחרים. פעמים רבות רוכשי דירות היוקרה בוחרים להיעזר במתווכים מקצוענים כדי להשיג את הנכס המתאים ביותר לצרכים שלהם.

תיווך מסוג זה נקרא תיווך יוקרה ובמאמר הבא נלמד את כל מה שחשוב לדעת על תיווך יוקרה, נכיר ונבין את ההבדלים בין תיווך יוקרה לתיווך רגיל, למי מתאים תיווך יוקרה ובאילו מקרים? מי קהל הלקוחות שרוכש דירות יוקרה ומה הם מחפשים? והיכן ניתן לקנות נכסי יוקרה בארץ? אבל לפני הכל בואו נתחיל מקצת נתונים על שוק היוקרה בישראל.

*בכל הנוגע לתיווך יוקרה אנו ממליצים להיעזר ברשת תיווך נדל”ן בביצוע העסקה. כשמדובר בנכסים יוקרתיים, חשוב מאוד להיעזר ברשת תיווך נדל”ן המנוסה בתחום, אמינה ביותר ובעלת צוות מתווכים מקצוענים שניתן לסמוך עליהם. ברשת ברוקר נדל”ן יש לנו מחלקות מיוחדות שמתמחות בנדל”ן יוקרה.

קצת נתונים על שוק נדל”ן היוקרה בישראל:

כשמסתכלים על הנתונים ניתן לראות שכמות העסקאות של נדל”ן היוקרה בישראל מהווה אחוז מזערי מכלל העסקאות המתקיימות. לשם ההמחשה על פי רשות המיסים בשנת 2021 בוצעו 503 עסקאות של דירות יוקרה בשווי של 10 מיליון ש”ח או יותר מתוך כמות של כ 151,000 עסקאות. כאשר בשנת 2022 (מתחילת השנה עד חודש מאי) מספר העסקאות החודשי עומד בממוצע על כ- 10 עסקאות.

על פי נתונים של העסקאות ב 10 מיליון ש”ח ומעלה מהמחצית הראשונה של שנת 2022:

כ 40% מהעסקאות בוצעו בתל אביב.

כ 22% מהעסקאות בוצעו בהרצליה.

כ 11% בוצעו ברמת השרון.

7% הנותרים באזורים אחרים.

נדל"ן יוקרה - נתוני העסקאות ב 10 מיליון ש"ח ומעלה מהמחצית הראשונה של שנת 2022 I נדל"ן יוקרה בישראל I תיווך יוקרה, תיווך נכס יוקרה I בתים פרטיים I תל אביב I תיווך
נדל”ן יוקרה – נתוני העסקאות ב 10 מיליון ש”ח ומעלה מהמחצית הראשונה של שנת 2022 I נדל”ן יוקרה בישראל I תיווך יוקרה, תיווך נכס יוקרה I בתים פרטיים I תל אביב I תיווך

בעסקאות של נכסי יוקרה יש קהל יעד מאוד ספציפי. זהו קהל לקוחות שיכול להרשות לעצמו להוציא עשרות מיליוני שקלים על בתים; גם אם הם למטרת השקעה בלבד. רוכשי דירות היוקרה מחפשים את היחס האישי והייחודי, יחד עם השקיפות והאמינות שראויות לבוא כאשר מדובר בעסקאות כה גדולות וחשובות (עסקאות היכולות להיות בגובה מ 10 ועד אפילו 100 מיליון).

כדי לקבל פרספקטיבה על המחירים של נכסי יוקרה בישראל צירפנו לכם כמה עסקאות שבוצעו בשנת 2021:

תל אביב: דירת 6 חדרים, ברחוב הירקון 55 בתל אביב, פרוייקט David Promenade Residence, גודל 680 מ”ר, נמכרה ב- 108,584,500 ש”ח.

באר שבע: וילה בת 5 חדרים, רחוב ינשוף 2 בבאר שבע, 296 מ”ר, נמכרה ב- 3,220,000 ש”ח.

ירושלים: דירת 9 חדרים, הרכבת 22 ירושלים, 312 מ”ר, נמכרה ב 20,000,000 ש”ח.

אדם שיכול להרשות לעצמו להשקיע סכומים כאלו בקניית נכס, ממש לא מחפש שיתייחסו אליו כעוד חלק בשרשרת. ההיפך הוא הנכון. במקרים אלו, הוא יצפה לקבל יחס אישי ומקצועי ביותר, ברמה הכי גבוהה שאפשר.

תיווך יוקרה VS תיווך רגיל – מה ההבדל?

תיווך יוקרה שונה מתיווך רגיל בכמה בחינות. כשמדובר על תיווך יוקרה, יש צורך בהקפדה מדויקת על כל הפרטים הקטנים, מ-א’ ועד ת’. תיווך יוקרה דורש מתן ליווי מלא של הלקוח לכל אורך התהליך. זאת כמובן, לצד יחס אישי, מקצועי וברמה גבוהה מן הרגיל. מדובר באנשים שיכולים להרשות לעצמם להוציא סכומי עתק על נכסים, ויש צורך להתייחס אליהם בהתאם. בתיווך יוקרה, כמובן, גובה העסקאות הוא שונה לחלוטין מגובהן כשזה נוגע לתיווך סטנדרטי וכנגזר מכך גובה העמלה למתווך.

בנכסים “רגילים”, ניתן למצוא את הנכס או הקונה המתאימים בשיטות העבודה הסטנדרטיות. כשזה נוגע לתיווך של דירות יוקרה, לעומת זאת, צריך להתאים את תהליך העבודה בצורה מדוייקת ביותר עבור קהל היעד. לשם כך, בפרוייקט מסוג זה ישולבו בעבודה אנשי מקצוע נוספים כדוגמת מעצבי פנים, אדריכלים, מהנדסים ומתווכים מתאימים. בתיווך יוקרה, מדובר בקהל לקוחות ספציפי וממוקד. אלו אנשים שרוצים לראות את החלום שלהם מתגשם ומוכנים גם לחכות מספר שנים עד שהנכס יהיה מוכן לכניסה שלהם, לאחר שכל הבקשות שלהם בוצעו בשטח.

תיווך יוקרה מול תיווך רגיל - מה ההבדל? משרד תיווך I משרד התיווך I תל אביב
תיווך יוקרה מול תיווך רגיל – מה ההבדל? משרד תיווך I משרד התיווך I תל אביב

תיווך יוקרה פונה לקהל לקוחות מאוד ספציפי וממוקד

למרות שבתיווך רגיל ותיווך יוקרה, בסופו של דבר הפעולה עצמה היא אותה פעולה – חיבור בין שני גורמים; בתיווך יוקרה המצב הוא עדין במיוחד. לא כל לקוח המעוניין לקנות נכס, יכול להתאים עבור בעלים של נכסי יוקרה. זה פועל גם לכיוון השני; לא כל בעל נכס יוקרה יהיה מוכן למכור או להשכיר את הנכס שלו לכל הבא ליד. מסיבה זו, תיווך יוקרה פונה אך ורק לקהל לקוחות מאוד ספציפי וממוקד.

רוכשי דירות היוקרה הם אנשים שיודעים מה הם רוצים ומחפשים, רק שלא תמיד יש להם זמן להתעסק בתהליך. כאן נכנס תפקידו של משרד הנדל”ן ושל המתווך המקצוען – שיעזרו ללקוח לקבל את העסקה הטובה ביותר שהוא יכול למצוא.

מעבר לכך, בתיווך יוקרה, ברוב הפעמים בעל נכס היוקרה יעדיף לשמור על דיסקרטיות. במקרים אלו, בכניסת הבית לא יוצבו שלטי “למכירה”; והנכס לא יפורסם כלל ברחבי לוחות הפרסום האינטרנטיים השונים הקיימים בארץ, כדוגמת יד 2 או מדלן. זה יכול להביא לכמות מצומצמת של מתעניינים איכותיים, המתאימים לאופי הרכישה מבחינה סוציו-אקונומית; כלומר, יכולים להרשות לעצמם השקעה מסוג זה, ובעלי פוטנציאל קניה גבוה. המתווכים יעזרו לבעלי הנכסים למצוא את הקונים המתאימים ביותר עבורם; וגם יעזרו לקונים למצוא את הנכסים שיעמדו בציפיות והדרישות הייחודיות שלהם.

תיווך יוקרה מחייב בשירותיו של משרד נדל”ן מקצועי

אנשים שקונים נכסי יוקרה, מסתכלים על אותם הנכסים כחלל “גמיש”. מה שאומר, שהם רואים את הפוטנציאל שלהם לכל צדדיו, ויכולים לעצבו בהתאם לצרכים שלהם. לכן, יידרש ליווי צמוד של משרד נדל”ן מקצועי שיעניק מענה רלוונטי לכל צרכיהם של הקונים או המוכרים של נכסי יוקרה.

עיקר ההשקעה השיווקית תעשה שימוש בשיווק אינטראקטיבי, שיווק ישיר, מרקטינג, יחסי ציבור או אירועים פרטיים בארץ ובחו”ל.

אם ניכנס רגע יותר לעומק, פעולות שיווק לנדל”ן יוקרה יכולות לכלול בין היתר:

*צילום איכותי ומקצועי של הנכס גם בוידאו וגם בתמונות.

*יצירת אירועים וכנסי נטוורקינג עבור הנכס.

*סיורים וירטואליים.

*הקמת אתר אינטרנט ייעודי עבור הנכס.

*יצירת ספר דיגיטלי ופיזי אודות הנכס.

*הטסת רוכשים פוטנציאליים מחו”ל במיוחד.

*הטסת רוכשים במסוק.

ועוד פעולות נוספות שאינן נפוצות בתיווך רגיל.

נדל"ן יוקרה - פעולות שיווק מיוחדות בתיווך יוקרה I משרד תיווך I משרד התיווך I בתים פרטיים I תל אביב
נדל”ן יוקרה – פעולות שיווק מיוחדות בתיווך יוקרה I משרד תיווך I משרד התיווך I בתים פרטיים I תל אביב

על מנת שעסקת יוקרה תתבצע באופן נכון ומדויק, על מתווך הנדל”ן להבין את הצרכים השונים של הלקוחות העומדים מולו; לדעת כיצד להציע להם את העסקה הנכונה; להראות להם את החזון של הנכס לאחר תהליך השלמתו; וכיצד הם יכולים לעזור ללקוחות שלהם להגשים את החלום שלהם תוך מתן ליוויי מלא לאורך התהליך. לשם כך, מתווך של דירות יוקרה חייב להיות בעל רגישות רבה, מקצועיות גבוהה, ניסיון רב, ואכפתיות.

למי תיווך יוקרה מתאים ובאילו מקרים?

פלח האוכלוסייה שקונה דירות יוקרתיות, וזקוק לתיווך יוקרה, לרוב יהיה האלפיון העליון. אלו הם אנשים עם ממון רב והרבה מאוד כסף. לרוב אנשי עסקים, אנשים בעלי תפקידים בכירים, סלבריטאים, פוליטיקאים, מובילי דעה ידועים ועוד. הם יודעים בדיוק מה הם רוצים ומה הם מחפשים, ובאחוז מוחלט מהמקרים – יהיה זה הטוב ביותר. בתים רחבי ידיים המשתרעים על שטחים גדולים, עיצוב פנים קפדני ומקורי, כפתורים חכמים לאורך כל הבית, בריכה מפנקת, ומגוון פרמטרים שרק אנשים ברמה זו יכולים להרשות לעצמם. ברוב המקרים, אנשים אלו לא יהיו פנויים להתעסק בבירוקרטיה, טפסים ואישורים. מדובר באנשים עמוסים, בעלי מגבלת זמן תמידית.

כך בעצם, תיווך יוקרה נוצר ועל מנת לעזור לקהל היעד המתאים, לקבל את בית חלומותיו, או את הנכס השווה ביותר להשקעה שיוכל למצוא.

אז היכן בעצם ניתן לקנות דירות ובתי יוקרה בארץ?

נכסי יוקרה, לרוב יהיו ממוקמים באזורים מוגדרים מראש במרכז הארץ. לרוב, במקומות בהם קיים ביקוש רב עבור נכסים מסוג זה, מצד האלפיון העליון.

אז היכן בעצם ניתן למצוא נכסי יוקרה בישראל? ובכן, רשימת האזורים לא גדולה במיוחד, אך במקרה הזה, כמו שאומרים, זו לא הכמות אלא האיכות. נכסי יוקרה תוכלו למצוא בעיקר במרכז הארץ בתל אביב.

בנוסף לכך, מעבר לתל אביב; נכסי יוקרה רבים קיימים גם בערים כמו קיסריה, כפר שמריהו, סביון, רמת השרון, רעננה, הרצליה פיתוח, נתניה, בת ים, רמת גן, חולון, ראשון לציון, באר שבע, ירושלים, ועוד.

לסיכום

כשזה נוגע לתיווך יוקרה, אין מקום לפשרות. הפרוייקט צריך להתבצע באופן מדויק מתחילתו ועד סופו. פלח האוכלוסייה הקונה או מוכר נכסי יוקרה בישראל, הוא מצומצם ביותר. מסיבה זו, חשוב מאוד להעניק לו את ההתייחסות הנכונה והמדויקת עבורו. עכשיו, אתם יודעים מהו בדיוק תיווך יוקרה, למי הוא מתאים, איך הוא שונה מתיווך רגיל וגם באילו אזורים בארץ ניתן למצוא נכסים מסוג זה לקנייה או השכרה.

ברשת ברוקר נדל”ן יש לנו מחלקות מיוחדות שמתמחות בנדל”ן יוקרה. בצורת הפרסום והשיווק הייחודית לנכסי יוקרה. בעבודה מדוייקת עם הקהל שמחפש נכסים יוקרתיים, בנטוורקינג ואירועים פרטיים סביב נדל”ן יוקרה, אם אתם רוצים לקנות או למכור נכס יוקרה למגורים או השקעה צרו עמנו קשר ונשמח לסייע לכם.

רוצים לקבל מידע מעניין על נדל”ן ששווה הרבה כסף?

הצטרפו לעשרות אלפי חברות וחברים שנחשפים למגזין שלנו, הירשמו עכשיו:

השאירו פרטים מלאים:

תגיות:
אולי גם אלו יעניינו אותך...

רוצים לקבל מידע מעניין על נדל”ן ששווה הרבה כסף?

הצטרפו לעשרות אלפי חברות וחברים שנחשפים למגזין שלנו, הירשמו עכשיו:

עלו לאחרונה…

צפו בכל המאמרים שעלו ממש לאחרונה

עסקאות נדל"ן - סיכום שנת 2023 - דירות חדשות ודירות יד שנייה I רשת ברוקר נדל"ן

עסקאות נדל”ן – סיכום שנת 2023 – דירות חדשות ודירות יד שנייה I רשת ברוקר נדל”ן

מדד תשומות הבנייה מה היה השינוי בחודש ינואר 2024

מדד תשומות הבנייה – מה היה השינוי בחודש ינואר 2024? רשת ברוקר נדל”ן

מדד מחירי הדירות מה היה השינוי בין נובמבר לדצמבר 2023

מדד מחירי הדירות – מה היה השינוי בין נובמבר לדצמבר 2023? רשת ברוקר נדל”ן

סקירת ענף הנדל"ן למגורים - רבעון שלישי של 2023 I רשת ברוקר נדל"ן

סקירת ענף הנדל”ן למגורים – רבעון שלישי של 2023 I רשת ברוקר נדל”ן

"דירה ב-800 אלף שקל": האם "תוכנית הנדל"ן של ישראל" תצליח להוזיל את מחירי הדיור?

“דירה ב-800 אלף שקל”: האם “תוכנית הנדל”ן של ישראל” תצליח להוזיל את מחירי הדיור?

עסקאות נדל"ן דירות חדשות ספטמבר נובמבר 2023

עסקאות נדל”ן – דירות חדשות – ספטמבר-נובמבר 2023 I רשת ברוקר נדל”ן

כתבות נוספות שגולשים אהבו...
error: אזור מורשה רשת ברוקר

מחשבון תחשיב רכישה

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

מחשבון הון עצמי

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

מחשבון משכנתא

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

מחשבון תשואה

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

מחשבון מס רכישה

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

רוצים לקבל מידע מעניין על נדל"ן ששווה הרבה כסף?

הצטרפו לעשרות אלפי חברות וחברים שנחשפים למגזין שלנו, הירשמו עכשיו:

הברוקר עדיין לא חידש את רשיונו...

בודק נתונים...

ברוקר מאומת - בטוח לעשות עסקה!