עודד שריקי - ירידת מחירי דירות בנתיבות בן סולומון

עודד שריקי – ירידת מחירי דירות בנתיבות | בן סולומון I רשת ברוקר נדל”ן

תוכן עניינים

הקבלן עודד שריקי, הוא ללא ספק הקבלן האהוד והאהוב ביותר בנתיבות ובישראל לפי דעתי. לא משנה אם אתם מחפשים השקעות נדל”ן בנתיבות או שלא, את שמו בטוח שמעתם.

“הקבלן של התושבים”. התושבים סומכים עליו שיתן להם את המוצר הטוב ביותר בתמורה למה ששילמו בעיניים עצומות. מעבר להיותו “קבלן” הוא מוביל דעת קהל ומשפיען בצורה בלתי רגילה.

כשמוכרים דירת יד 2 בנתיבות, ניגשים למכור את דירתם, כשהדירה היא של עודד שריקי, אין מצב שהם לא יזכירו את שמו כערך מוסף למכירה. ממש תו איכות. סגנון החיים שלו, הוילה המפוארת, צי רכבי היוקרה, היזמויות היצירתיות(פסל החירות, פאריז סנטר) הם מושא להערצה של תושבי העיר נתיבות והדרום.

שריקי השכיל להבין ו”לשתף” בעושרו המופלג את התושבים, והוא נותן לכל אחד שרוצה להצטלם בביתו ביום חתונתו/אירוע מיוחד את התענוג הזה. כל אלה הופכים אותו לקבלן שרוצים ודוחפים להצלחתו, עשיר שמעורר השראה.

כמה עשירים אתם מכירים שנותנים לדרוך בביתם? להצטלם עם הרכבים שלהם? נסו להתקרב לוילה בסביון, במצב הטוב תסיימו עם נשיכה ברגל וגבס בברך ובמצב הרע תסיימו עם תיק במשטרה על השגת גבול.

זה סוד קסמו והצלחתו של עודד שריקי, להצליח בענק ולהישאר עם רגליים על הקרקע. בעיר כמו נתיבות, לצניעות יש ערך רוחני מאוד גבוה. להצליח בענק ולתת לאנשים גם לחלום. ככה הוא מצרף עוד ועוד אנשים להפיץ את הבשורה שלו. 

השקעות נדל"ן בנתיבות - פרוייקט ארזי הנגב - עודד שריקי
השקעות נדל”ן בנתיבות – פרוייקט ארזי הנגב – עודד שריקי

הקבלן של התושבים דואג להם – מוריד מחירים

ב- 24 לנובמבר הוא יצא למבצע שובר שוק – כאשר הוא מציע דירות 3 חד’ במחיר של 999 אלף שקלים, דירות 4 חד’ במחיר של 1.190 מיליון ש”ח. זו ירידה של מאות אלפי שקלים.

התגובות ברשתות מהללות את המהלך ואף אחד לא טען שזה “משחק שיווקי”, מבחינת התושבים זה לא תרגיל שיווקי. אתם יודעים מה? שיהיה תרגיל שיווקי, אם קבלן כל כך משפיע בא מיוזמתו ואומר לתושבים “ארוויח פחות” הוא קנה אותם לעוד הרבה שנים. לא ככה?

מה זה יעשה לשאר הקבלנים ולשוק בכלל?

כמו שכבר כתבתי לפני שנה ויותר – מחירי הנדל”ן ירדו הרי הם לא יכולים לעלות לנצח בגרף ישיר. נדל”ן זה משחק למרחקים ארוכים. כמו שהמדינה מנהלת את הנדל”ן כרגע, לצערנו המחירים ימשיכו לעלות אבל בטווח הקצר הם ירדו ולאחר מכן יעלו באופן מינורי כי המדינה פשוט לא עושה מספיק ולא רוצה מספיק.

ממשלות מתפרקות פה עוד בתהליך הקמתן, שום תוכנית ארוכת טווח, שר אחד מפיל תוכניות של שר אחר. להערכתי הירידה עכשיו תהיה ארוכה יותר משהייתה בין 2018-19 כי בנו הרבה יותר והמחירים פשוט טסו והשווקים בחו”ל השתכללו ונהיה נגיש יותר לישראלים ורבים לוטשים עיניהם לחו”ל וכמובן הריבית, אויי הריבית, הגורם המכריע ביותר לדעתי, עם ריבית כזו אין מצב שמחיר דירה ממוצע היה מגיע ל 1.9m . התחרות היא כבר לא “דימונה/באר שבע/ נתיבות” התחרות היא “באר שבע/אתונה/פורטו, פלורידה”.

נכון שאתם כבר לא מופתעים לשמוע בשיחות סלון “כן, יש לנו דירה בארה”ב/יוון/פורטוגל/קפריסין?”

לפני 10 שנים היו רק “משוגעים” בחו”ל. וזו אחת הסיבות שחשוב מאוד לבדוק היטב היכן קונים לפני שניגשים לקנות. יד 2 ומדלן לא מספיקים.

מחירי הנדל"ן I מחירי הנדל"ן בישראל I ירידת מחיר בנתיבות I ירידת מחירים בנתיבות
מחירי הנדל”ן I מחירי הנדל”ן בישראל I ירידת מחיר בנתיבות I ירידת מחירים בנתיבות

המהלך של שריקי ישפיע על כל הגזרה:

נתיבות תשפיע על כל האזור וזו הסנונית הגסה ביותר שהייתה עד כה מאז שעלתה הריבית דרמטית ושינתה את תנאי המשחק גם עבור הקבלנים שהכסף התייקר גם עבורם, ועל מאות מיליוני שקלים כל אחוזון יכול להיות הרסני. שריקי הוא לא “עוד קבלן” ורבים מהקבלנים בדרום מקבלים ממנו השראה אם ברמת המפרטים, מהלכי שיווק ועוד.

מה אני למדתי משריקי? זה במאמר אחר:)

יש אזורים בדרום, שהמחירים חצו כל רף הגיוני למה שאנשים יכולים לשלם כי התשואה החודשית לא משקפת כבר כדאיות, לקבל 2.5% בדרום? מה זה פה דיזנגוף? בנתיבות לדוגמה, ב- 2,700 שקלים ניתן למצוא דירות 4 חד’ חדשות עם ממ”ד, מרפסת, ומחסן, כאשר היצע הנכסים להשכרה עומד על מאות רבות וזו אחת הסיבות למחירי ההשכרה האלה.

בתמונה שצירפתי כאן למטה תוכלו לראות דירות 4 חד’ להשכרה לדוגמה עם סינון של ממ”ד מעלית ומרפסת בטווח של 2,700-2,900 ש”ח. בלי סינון ככל הנראה נמצא יותר, לא כולם עובדים עם המסננים כאשר הם מעלים מודעות ליד 2.

דירות 4 חדרים להשכרה בנתיבות I דירות בנתיבות עם מעלית I דירות בנתיבות עם ממ"ד I דירות בנתיבות עם מרפסת
דירות 4 חדרים להשכרה בנתיבות I דירות בנתיבות עם מעלית I דירות בנתיבות עם ממ”ד I דירות בנתיבות עם מרפסת

הריביות הגבוהות שינו את התמונה, שריקי הביא את העתיד להווה:

בגלל הריביות הגבוהות, נראה ככל הנראה גל מכירות בשנה הקרובה שייצר היצע נכסים, משקיעים ימכרו יותר כי גם את המשכנתה לא יכסו באזורים מאוד רוויים. הזדמנויות חדשות יצוצו, הישארו בהיכון.

אחת הסיבות שלא רכשנו לדוגמה בדימונה דירות חדשות בשנה האחרונה, זה בגלל זה, חששתי מאוד להיכנס לעסקאות ש”אין להן שוק אמתי” שאני יכול למדוד ולאמוד אותו לאורך זמן מינימלי של לפחות שנתיים השכרה בפועל.

אם אין מחקר מדיד והרבה מידע, זה פוקסים, ופוקסים אני פחות מחבב.

נכון, יש את “מתעשרי הקורונה” שהם ללא ספק הנהנים הגדולים כביכול כמובן, כי אם בפריפרייה הם קיבלו עליה של 300 אלף שקלים, איפה שהם רוצים לגור באמת עלה במיליון שקלים, כך שהמרדף לא נפסק. מי שיש ברשותו מספר דירות הרוויח בענק אין ספק.

מבאס שהמדינה פשוט מסתכלת מהצד ולא עושה כלום. כשמכניסים פוליטיקה לאוכל שלנו, לקורת הגג שלנו ולשירותים הכי חיוניים שלנו פלא שדירת 3 חד’ בשדרות כבר נמכרת ב 1.3 מיליון ש”ח, ועגלה קלילה בסופר עולה לנו 2,000 שקלים?

הזדמנויות חדשות בעולם הנדל"ן I גל מכירות בשוק הנדל"ן I היצע נכסים גדול I סביבת ריבית גבוהה I מכירות משקיעים
הזדמנויות חדשות בעולם הנדל”ן I גל מכירות בשוק הנדל”ן I היצע נכסים גדול I סביבת ריבית גבוהה I מכירות משקיעים

רוצים לעשות את הצעד ולהשקיע חכם בנדל”ן בדרום? נמאס לכם להמתין ובא לכם ליזום? לא רוצים לפספס עסקה מצוינת? השאירו פרטים בטופס למטה ונחזור אליכם עם הפרטים. השירות שלנו בתשלום ואנו לא עובדים של הקבלן ולא משווקים שלו! להשאיר לנו פרטים רק אם צריך ליווי איכותי ומלא עם כל הפרטים שאתם צריכים.
*חשוב לציין שאחת מההתמחויות שלנו זה ללוות משקיעים בכל מיני פרויקטים חדשים שאנו יודעים שהם רווחיים מראש, אם בעסקאות פריסייל או עסקאות שהן מתחת למחיר השוק או עסקאות אטרקטיביות וטובות, אנו לא משווקים של הקבלן, אנו “העובדים” שלכם בלבד, כי מכם אנו גובים תשלום על הליווי לעסקת הנדל”ן! בעסקאות ייחודיות אלה מהירות התגובה קריטית כי אין לדעת מה יוליד המחר ומתי ישתנו התנאים, ומטבע הדברים כמות הפניות של משקיעות ומשקיעים לפרויקטים רווחיים מאוד שאנו מכירים היטב היא מטורפת, לכן העזרו בסבלנות כי עשרות אלפי אנשים קוראים את מה שאתם קוראים כעת, יש לנו המון פניות לחזור אליהן, ונחזור לכולם, כל עוד הפרויקט/ הפרויקטים עדיין רלוונטיים בתנאים האטרקטיביים של טרום פריסייל/פריסייל(דברים כאלה משתנים במהירות).
אנו גובים תשלום על השירות והמידע שיש בידינו הוא לא בחינם, אך תקבלו ערך מוסף גבוה:
מידע מקיף על העיר והפרויקט יתרונות וחסרונות + ליווי וסיור בעיר + מוקדים מרכזיים בעיר + היכרות מעמיקה עם פרויקטים ובכלל הנדל”ן בעיר נתיבות. בבקשה לא לחייג או להשאיר פרטים אם לא רלוונטי.
במידה ותרצו מידע בחינם על עולם הנדל”ן באופן כללי תוכלו להיכנס לזירת המידע העשירה שלנו שיש בה מאות
כתבות ומאות מדריכים מושקעים ואיכותיים ופודקאסטים שיפתחו לכם את הראש בתחום הנדל”ן.

מאחל לכם המון הצלחה בכל דרך.

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ החמישית שלנו עם אלפי חברות וחברים והתעדכנו בחדשות נדל”ן מעניינות ועסקאות בלעדיות לחברי הקבוצות שלנו מכל הארץ.

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ שלנו - דסקטופ

המשיכו לעקוב, תמיד מעניין כאן.

רוצים לקבל מידע מעניין על נדל”ן ששווה הרבה כסף?

הצטרפו לעשרות אלפי חברות וחברים שנחשפים למגזין שלנו, הירשמו עכשיו:

השאירו פרטים מלאים:

תגיות:
אולי גם אלו יעניינו אותך...

רוצים לקבל מידע מעניין על נדל”ן ששווה הרבה כסף?

הצטרפו לעשרות אלפי חברות וחברים שנחשפים למגזין שלנו, הירשמו עכשיו:

עלו לאחרונה…

צפו בכל המאמרים שעלו ממש לאחרונה

עסקאות נדל"ן - סיכום שנת 2023 - דירות חדשות ודירות יד שנייה I רשת ברוקר נדל"ן

עסקאות נדל”ן – סיכום שנת 2023 – דירות חדשות ודירות יד שנייה I רשת ברוקר נדל”ן

מדד תשומות הבנייה מה היה השינוי בחודש ינואר 2024

מדד תשומות הבנייה – מה היה השינוי בחודש ינואר 2024? רשת ברוקר נדל”ן

מדד מחירי הדירות מה היה השינוי בין נובמבר לדצמבר 2023

מדד מחירי הדירות – מה היה השינוי בין נובמבר לדצמבר 2023? רשת ברוקר נדל”ן

סקירת ענף הנדל"ן למגורים - רבעון שלישי של 2023 I רשת ברוקר נדל"ן

סקירת ענף הנדל”ן למגורים – רבעון שלישי של 2023 I רשת ברוקר נדל”ן

"דירה ב-800 אלף שקל": האם "תוכנית הנדל"ן של ישראל" תצליח להוזיל את מחירי הדיור?

“דירה ב-800 אלף שקל”: האם “תוכנית הנדל”ן של ישראל” תצליח להוזיל את מחירי הדיור?

עסקאות נדל"ן דירות חדשות ספטמבר נובמבר 2023

עסקאות נדל”ן – דירות חדשות – ספטמבר-נובמבר 2023 I רשת ברוקר נדל”ן

כתבות נוספות שגולשים אהבו...
error: אזור מורשה רשת ברוקר

מחשבון תחשיב רכישה

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

מחשבון הון עצמי

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

מחשבון משכנתא

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

מחשבון תשואה

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

מחשבון מס רכישה

לוגו רשת ברוקר נדל"ן

רוצים לקבל מידע מעניין על נדל"ן ששווה הרבה כסף?

הצטרפו לעשרות אלפי חברות וחברים שנחשפים למגזין שלנו, הירשמו עכשיו:

הברוקר עדיין לא חידש את רשיונו...

בודק נתונים...

ברוקר מאומת - בטוח לעשות עסקה!