צילמתי את התמונה אתמול באלוף שדה רמת גן. “אלקטרה מגורים” הולכת עם זה רחוק… מה אני מזהה כאחד שגם משווק פרויקטים. במרכז, בגוש דן, באופן טבעי הלחץ גדול יותר, בדרום אין קמפיינים “מבשרי מגמה” חוץ מעודד שריקי ששבר את השוק בסוף נוב’ עם “דירות ב 999 אלף שקלים”.
הלחץ בגוש דן גדול כי ההתחייבויות מאוד גדולות. בדירות שהן מעל 3 מיליון שקלים לא פשוט להביא לקוחות, צריכים להיות מאוד יצירתיים. בגוש דן עליות המחירים היו מטורפות, לכן זה גם האזור שיחווה תיקון יותר גדול לדעתי.
בסוף, החזרי המשכנתה חייבים להתיישב עם יכולת השכר. זה כלל בסיסי בכלכלה. הרי לא הגיוני שזוג ירוויח 10,000 ש”ח וישלם 8,000 ש”ח משכנתה, סתם דוגמה קיצונית…אבל הבנתם.
בקמפיין הזה לדעתי זה מעורר התנגדות. מדוע?
אתה מחסל מפלצת אחת ומגיעות עוד 30. כי האתגרים בשוק הזה הם מרובים:
אינפלציה שעברה את ארה”ב, השקל נחלש, ריבית 6.25%, ביולי הצפי הוא להעלות את הריבית, פיטורים בהייטק, חוסר ודאות כללית, מחיר המחיה זינק ויזנק ככל הנראה. וכל אתגר כזה סוחב על גבו שאלות ותהיות.
“רגע, אם פתאום ההחזר יעלה לנו בעוד 3,000 ש”ח מה אז נעשה?”. לרוכשים בגוש דן יש הרבה תהיות…כי מדובר בהחזרי משכנתה מטורפים.
איזה קמפיינים לדעתי יעבדו?
קמפיינים שמדברים על צורך וכאב אמיתי; סדרת שלטי חוצות שעכשיו חשבתי עליהן;
“גם אם המשכנתה שלכם תעלה קצת..זה הנכס שלכם ולא של המשכיר”.
“עדיף שהמשכנתה שלכם תעלה קצת מאשר השכירות”.
ואם בא לכם “לדבר ישירות למוח” אפשר להוסיף למשפט “לא ככה?”
“תגידי, לא נמאס לך לשלם למשכיר?”
“הזדמנות אמיתית להיות בעלי נכס בתנאים שלא יחזרו”.
קמפיין סדרתי שתוקף מכל מיני זוויות חשיבה עם מוטיב אחד מרכזי. ואת זה לעטוף בנקודות ערך באתר המכירות וזה יכול לעבוד. כי זה לא קמפיין שבא להציל את העולם בלי לדעת לאן העולם הולך, זה קמפיין שעונה על כאב אמיתי ונצחי.
אם אתם הולכים להעלות שלטי חוצות, תנו קרדיט 😉
המשיכו לעקוב, תמיד מעניין כאן.